• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98110705042
  • خبرنگار : 71594

موسوی لارگانی: مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی وجاهت قانونی ندارد

موسوی لارگانی: مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی وجاهت قانونی ندارد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور خارجه گفت: مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی از نظر مردم و نظام هیچ وجاهت قانونی ندارد، چرا با کسانی که رسما اعلام کردند که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند می‌خواهید مذاکره کنید؟

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در تذکری به وزیر خارجه اظهار کرد: آقای دکتر ظریف، مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی از نظر مردم و نظام هیچ وجاهت قانونی ندارد، چرا برای نظام حاشیه درست می‌کنید و با کسانی که رسما اعلام کردند سردار سلیمانی را به شهادت رساندند می‌خواهید مذاکره کنید؟

وی خطاب به روحانی در رابطه با سفرش در آینده نزدیک به اصفهان گفت: کدام یک از دغدغه‌های مردم شریف و شهیدپرور استان اصفهان را رفع کردید؟ مگر شما در سفر انتخاباتی نفرمودید این مرتبه نوبت استان اصفهان است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برای آب آشامیدنی استان اصفهان چه کردید؟ بیان کرد: چند سال دیگر باید قطار سریع السیر استان اصفهان طول بکشد و همه پروژه‌های این استان میراثی شود؟ ده‌ها پروژه در استان اصفهان وجود دارد که سال‌هاست به طول انجامیده و حضرتعالی طی ۶ سالی که از دولت‌های یازدهم و دوازدهم می‌گذرد حتی یک قدم برای پروژه‌های استان اصفهان برنداشتید.

موسوی لارگانی در پایان گفت: استان اصفهان استانی در ظاهر برخوردار است، در حالی که این استان از خیلی از استان‌های دیگر محروم‌تر است.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه اشپیگل در پاسخ به این پرسش که «آیا شما بعد از قتل سردار سلیمانی توسط ایالات متحده، امکان مذاکره با ایالات متحده را منتفی می‌دانید؟» گفته بود: خیر. من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی در کاخ سفید حضور دارد. آن چه که اهمیت دارد، چگونگی رفتار آنها است. دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را بردارد و به میز مذاکره بر گردد. ما هنوز در میز مذاکره باقی مانده‌ایم. آنها طرفی هستند که میز مذاکره را ترک کرده است. ایالات متحده، آسیب بزرگی به مردم ایران وارد کرده است. روزی خواهد رسید که آنها باید این آسیب را جبران کنند. ما شکیبایی زیادی داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha