• یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 98111308748
  • خبرنگار : 71944

مریم ایراندوست: با درخواست سارا قمی به البرز آمدم

مریم ایراندوست: با درخواست سارا قمی به البرز آمدم

سرمربی هیات فوتبال البرز پس از دیدار تیمش مقابل همیاری از تیم داوری و تصمیمات گرفته شده گله کرد.

به گزارش ایسنا، تیم هیات فوتبال البرز جمعه، ۱۱ بهمن از سری بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان کشور مقابل همیاری آذربایجان غربی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

مریم ایراندوست سرمربی تیم البرز درباره این پیروزی گفت: به جز مسائل داوری بازی خوبی بود. تصمیمات داوری بازی ما را کند کرده بود، دو پنالتی 100 درصد که ناظر بازی هم درست بودن آن‌ها را تایید کرد و خطاهایی که روی بازیکنانم انجام شد، گرفته نشد که این موضوع بازیکنانم را عصبی کرده بود و اگر این اتفاقات نبود، می‌توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم اما خوشحال هستم که به سه امتیاز دست پیدا کردیم. گرفتن سه امتیاز در این فصل با توجه به شرایطی که وجود دارد از هر چیزی مهم‌تر است.

او در مورد پیوستن به تیم هیات فوتبال البرز گفت: به دلیل این که لیگ سال گذشته در طولانی مدت و ۱۱ ماه ماه ادامه داشت و هم به علت بار سنگینی که یک تنه به دوشم بود، مدتی به استراحت احتیاج داشتم و یک نیم فصل استراحت کردم. از آن جایی که ملوان با کادرفنی جدید شرایط خوبی را برای تیم فراهم کرده و منظم و منسجم به راه خود ادامه می‌دهند با درخواست باشگاه هیات فوتبال البرز، خانم پیله‌ور و خانم قمی تصمیم گرفتم این نیم فصل را در این تیم مربیگری کنم.

ایراندوست در پاسخ به سوالی درباره رویارویی با ملوان گفت: ما با بازیکنان تصمیم گرفته‌ایم که بازی به بازی پیش برویم و در حال حاضر فقط به بازی هفته بعد فکر می‌کنیم.

سرمربی البرز درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل پالایش گاز ایلام گفت: بازی خیلی سختی را پیش رو داریم. بازیکنان این تیم از سنین پایین با یکدیگر کار کرده‌اند. ما هم سعی می‌کنیم با انجام تمرینات مناسب، تاکتیک مورد نظرمان را پیاده کنیم. همان طور که گفته‌ام ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر بازی هم برای سه امتیاز می‌جنگیم. در زمین خودمان بازی می‌کنیم و با توجه به شناختی که از بازیکنانم دارم، قطعا می‌توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha