• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98120200645
  • خبرنگار : 71429

روز انتخاب

آملی لاریجانی: مردم با حضور گسترده در انتخابات به اقتدار و انسجام ملی کمک کردند

آملی لاریجانی: مردم با حضور گسترده در انتخابات به اقتدار و انسجام ملی کمک کردند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ان‌شاءالله حضور مردم موثر و سرنوشت ساز خواهد بود و به انتخاب اصلح کمک خواهند کرد که مجلس به عنوان نهاد ریل گذار دستگاه‌های اجرایی، تقویت شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام  رای خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری  انداخت.

آیت الله صادق آملی لاریجانی پس از انداختن رای خود در جمع خبرنگاران گفت: حضور در این عمل اجتماعی و عبادی را به مردم تبریک عرض می کنم و حضور در انتخابات برای اقتدار کشور و تامین امنیت ملی ما بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: در انتخابات، تجلی مردم سالاری دینی را داریم برای منطقه و دنیا. شاید در این ۴۰ سال در هیچ کشور دنیا به این شکل مردمش در پای صندوق های رای حاضر نبودند و این یک مزیت بسیار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم ایران با درایت و بصیرت، حضور گسترده خود در انتخابات را نشان دادند و به امنیت ملی بسیار مدد رساندند و به اقتدار و انسجام ملی کمک کردند؛ بنابراین حضور یکپارچه مردم در انتخابات بسیار اثر گذار است و ما مطمئنیم کشورهای سلطه روی حضور مردم حساب دیگری باز خواهند کرد. آنها هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد به خاطر تلاش های ناموفق آنها در این ایام که می خواستند مردم را از حضور در پای صندوق های رای ناامید کنند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله حضور مردم موثر و سرنوشت ساز خواهد بود و به انتخاب اصلح کمک خواهند کرد که مجلس به عنوان نهاد ریل گذار دستگاه های اجرایی، تقویت شود تا بتواند با تقنین مناسب برای دستگاه های اجرایی وضع بهتری را برای کشور رقم بزنند و تحول ایجاد کنند.

آملی لاریجانی در ادامه گفت: همانطور که رهبری هم فرمودند این انتخابات تاثیرهای بسیار مهمی در  کشور خواهد داشت. ما مطمئنیم حضور مردم انسجام و همبستگی میان آنها را نشان خواهد داد.

وی افزود: آنها خواهند فهمید که این کشور، کشوری نیست که با زور و تهدید و فشارها خصوصا فشارهای حداکثری در بحث تحریم مردم را از ارزش های انقلاب و نظام ناامید کند.

وی همچنین گفت: مشکلات در کشور وجود دارد و اتفاقا همین حضور مردم نشان می دهد که مرز مطالباتشان را از مرز نظام و از مرز حفظ امنیت ملی جدا می کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما امیدواریم مجلس قوی سرکار بیاید و بتواند کمک کار برای پیشرفت کشور و تقنین صحیح در کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم باشد. ان‌شاءالله همه نهادها دست به دست هم بدهند و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کشور بر خلاف میل کشورهای سلطه مسیر پیشرفت خواهد پیمود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha