• چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98120705915
  • خبرنگار : 30054

چگونه در سفر نوروزی، کرونا نگیریم؟

چگونه در سفر نوروزی، کرونا نگیریم؟

مشهد دومین کلان شهر ایران است که به دلیل وجود مقدس آقا امام رضا (ع) همه ساله پذیرای بسیاری از زائران و گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پرشین هتل، مشهد نه تنها از جاذبه های طبیعی بلکه از ابنیه‌های تاریخی بسیار مهمی نیز برخوردار می‌باشد. یکی از این ابنیه های مهم باغ موزه نادری است که آرامگاه پادشاه مقتدر افشاری، نادرشاه است و در موزه آن از سپر، کلاه خود و شمشیر این پادشاه فقید نگهداری می شود.

تهران، پایتخت ایران است که شاهد صحنه‌های مهم انقلاب و فراز و فرودهای بسیار بوده که با اقتدار مردم ایران توانسته است مقابل دشمنان خود تا کنون ایستادگی کند. بعضی‌ها می‌گویند در شهر تهران جاذبه‌ای دیدنی وجود ندارد بلکه این تفکر اشتباه است زیرا در شهر تهران علاوه بر ابنیه های تاریخی، ییلاقاتی مانند دربند و درکه وجود دارد که از آب و هوایی فوق العاده مطبوع و پاک برخوردار هستند.

مشهد یا تهران؟ کدام برای تعطیلات نوروز خوب است؟ آیا با شیوع کرونا به سفر نرویم؟ تمامی این ها سوال‌هایی است که به ذهن گردشگران نوروزی خطور می کند و البته حق هم دارند. کرونا، ویروسی از خانواده آنفولانزا است که شیوع این بیماری از شهر ووهان چین شروع شد و با گذشت تقریباً ۱ ماه از انتشار این خبر، بیشتر کشور های جهان درگیر این بیماری شده اند که ایران هم جزئی از این کشورها است.

درباره مشهد و سفر به آن باید بگوییم که با مراقبت و پیشگیری می‌توانید به تعطیلات نوروزی بروید و  از سفر های نوروزی خود نهایت لذت را ببرید. اما در ادامه مطلب با راه های پیشگیری از کرونا آشنا خواهید شد که در طول سفر می‌توانید با عمل به این موارد، گردشی بی دردسر را در نوروز تجربه کنید.

هتل مشهد یکی از نکته‌های مهم سفر است که می‌توانید با رزرو هتل‌های اطراف مشهد، از کرونا در امان بمانید. همانطور که می‌دانید حرم مطهر به دلیل ازدحام جمعیت همواره شلوغ بوده و این می‌تواند سبب شیوع کرونا شود. پس می‌توانید هتل پارک حیات طرقبه مشهد یا هتل ثامن مشهد را انتخاب کنید که در منطقه ییلاقی طرقبه قرار دارند و از حرم مطهر دور می باشند.

راه‌های پیشگیری از کرونا در تعطیلات نوروزی مشهد چیست؟

همانطور که اشاره کردیم اولین گام برای دورماندن از ویروس کرونا انتخاب هتل مشهد در مناطق دور از مرکز شهر است که پیشنهادهایی را در سطر بالا به شما عزیزان دادیم. دومین راه برای سفر نوروزی به مشهد استفاده از خودروی شخصی به جای هواپیما یا قطار است. سفر با خودروی شخصی سبب می شود که بدون تماس با دیگران راهی سفر به مشهد یا تهران شوید.

سومین راه برای پیشگیری از کرونا در طول سفر دست ندادن، رو بوسی نکردن و شستن مکرر دست‌ها است که این موارد به طور کامل شما را از ویروس کرونا در امان می‌دارد. در هنگام سفر به مشهد یا تهران با عمل به مواردی که ذکر شد می‌توانید سفری بدون دغدغه، قیمت مناسب و به یادماندنی داشته باشید. نا گفته نماند طبق گفته دانشگاه علوم پزشکی در مورد مشهد، هیچ نگرانی از بابت ویروس کرونا در این شهر وجود ندارد.

تحقیق درباره شهر تهران و شیوع ویروس کرونا

اگر می‌خواهید برای تعطیلات نوروزی ۹۹ عازم تهران شوید نگران نباشید زیرا با عمل کردن به مواردی که درباره مشهد ذکر کردیم می‌توانید سفر نوروزی خود را انجام دهید و از ابنیه‌های زیبایی نظیر کاخ سعد آباد و مناطق تفریحی همچون توچال و درکه نهایت لذت را ببرید. اگر هم به فکر رزرو هتل تهران دور از شلوغی هستید توصیه پرشین هتل به شما انتخاب هتل اسپیناس پالاس تهران یا هتل جهانگردی دیزین تهران است.

پرشین هتل یکی از سایت های معتبر گردشگری و تفریحی و رزرو آنلاین هتل‌های ایران است که در این زمینه تجربه‌ای ۳۰ ساله دارد. با انتخاب هتل مشهد یا هتل تهران از این سایت علاوه بر مشاهده کامل اطلاعات هتل، می‌توانید با کمترین قیمت رزرو هتل شهر مورد نظر خود را انجام دهید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ۰۹۱۹۸۹۰۶۵۰۲ و ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

تهران و رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha