• دوشنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98121209544
  • خبرنگار : 71506

کاوه: انتخاب پژمان درستکار بخاطر رفیق بازی نبود

کاوه: انتخاب پژمان درستکار بخاطر رفیق بازی نبود

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه پژمان درستکار بخاطر تجربه و عملکرد خوب در مربیگری رده باشگاهی و تیم ملی ناشنوایان انتخاب شده است، تاکید کرد: انتخاب او بخاطر رفیق بازی نبوده است.

محسن کاوه در گفتگو با ایسنا، درباره تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشتی آزاد که با انتخاب محمد طلایی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان و پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان همراه بود، اظهار کرد: در بحث تیم های پایه هم بنده و هم علیرضا دبیر وسواس زیادی داشتیم تا بهترین انتخاب ها را داشته باشیم. حقیقتا چند گزینه داشتیم اما در نهایت با بررسی های دقیق، گزینه ها کمتر شد تا اینکه برای انتخاب محمد طلایی و پژمان درستکار به جمع بندی نهایی رسیدیم.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، افزود: یکسری از افراد فکر می‌کنند انتخاب پژمان درستکار بخاطر رفیق بازی بوده اما اینطور نیست و او بر اساس شایستگی های فنی که دارد و توانسته آن را در رده های باشگاهی و تیم ناشنوایان نشان دهد به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد. چندین سال است کار مربیگری او را از نزدیک دیده ام و او عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به انتخاب محمد طلایی در رده نوجوانان، گفت: طلایی از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی جزو بهترین مربیان ماست و علاوه بر این سابقه بسیار خوبی نیز در این رده دارد. رده نوجوانان اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد چرا که اگر ما در این رده خوب کار کنیم مطمئن باشید کشتی ایران صاحب پشتوانه های قوی خواهد شد.

کاوه در ادامه گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به بی تجربگی پژمان درستکار در مربیگری تیم های ملی، آیا حداقل بهتر نبود وی در رده نوجوانان و طلایی در رده جوانان به کار گمارده شوند، گفت: اتفاقا ما در رده نوجوانان به کسی نیاز داشتیم که حتما تجربه کار با این رده را داشته باشد و از سوی دیگر دارای ویژگی های شخصیتی خاص کار کردن با نوجوانان مثل صبور بودن باشد. طلایی هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی کاملا مناسب کار در رده نوجوانان است و باز هم می تواند موفق شود. این رده خیلی حساس است و قطعا مربیانی که کنار طلایی نیز قرار می گیرند حتما باید شایستگی های فنی لازم و خصوصیات کار در این رده را داشته باشند.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد ادامه داد: درست است پژمان درستکار تجربه کار مربیگری در رده های ملی را ندارد اما او در رده باشگاهی کارنامه خوبی دارد و در تیم ملی ناشنوایان نیز عملکرد خوبی داشته است، بنابراین تجربه زیادی دارد که قطعا به او کمک خواهد کرد.

وی در پایان درباره تعطیلی اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز خاطرنشان کرد: فعلا که کرونا همه برنامه ها را به هم ریخته است. ما هم بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم مسابقات گزینشی المپیک کی و در کجا برگزار می شود. از سویی تعداد افرادی که در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعم از کشتی گیر، مربی، پزشک، خدمات و ... حضور دارند جمعا نزدیک به ۱۰۰ نفر می شود که با توجه به ضرورت خودداری از حضور در تجمعات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتیم اردوها را فعلا تعطیل کنیم. همچنان منتظر اعلام نظر اتحادیه جهانی درباره زمان برگزاری رقابت گزینشی المپیک هستیم تا برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۱۲ ۱۵:۴۷

اندک اندک جمع مستان می رسد...