• سه‌شنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98121310753
  • خبرنگار : 30054

درآمد میلیاردی از وردپرس در سایت راست‌چین

درآمد میلیاردی از وردپرس در سایت راست‌چین

شاید شما هم نام وردپرس را شنیده باشید؛ وردپرس محبوب‌ترین سایت ساز رایگان در دنیا و البته در ایران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راست‌چین، این سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوای آنلایژن است که بالغ‌ بر ۳۰ درصد از کل سایت‌های دنیا و ۲۸ درصد فروشگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند. حتی افرادی که هیچ‌گونه آشنایی با زبان‌های برنامه‌نویسی ندارند، می‌توانند به‌سادگی و در عرض چند ساعت سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنند.

در سال‌های اخیر، کسب‌ و کارهای پر درآمدی از وردپرس در زمینهٔ طراحی قالب و افزونه شکل‌ گرفته است. قالب‌های رایگان که در واقع همان ظاهر سایت هستند، با امکانات محدودتری نسبت به قالب‌های غیر رایگان عرضه شدند. با توسعه نیاز کاربران به پیاده‌سازی سایت‌های فروشگاهی تا شخصی حرفه‌ای، مارکت هایی همچون themeforest و evanto برای فروش قالب و افزونه وردپرس (افزودنی‌هایی برای اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر  مانند فرم تماس) به وجود آمدند.

راست‌چین بزرگ‌ترین پلتفرم عرضه قالب و افزونه اورجینال در ایران

کاربران ایرانی به دلیل محدودیت دسترسی، پرداخت ارزی، زبان انگلیسی و قیمت دلاری محصولات وردپرسی نمی‌توانند از سایت‌های مرجع، خرید خود را انجام دهند. دراین‌بین سایت راست‌ چین به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع وب فارسی، قالب وردپرس، قالب جوملا، قالب html، اپن کارت، افزونه وردپرس و ... را به‌صورت کاملاً اورجینال، فارسی شده و به همراه پشتیبانی عرضه کرده است.

علاوه بر این طراحان و برنامه‌نویسان می‌توانند محصولات اختصاصی و بومی خود را در راست‌چین ارائه کنند. یکی از محصولات کاملاً ایرانی این سایت، قالب وردپرس دیجی لند است. این پوسته یک قالب فروشگاهی وردپرس با ۶ دموی زیبا است که بیش از ۱۳۳۹ خرید را در طی ۲ سال تجربه کرده است.

این آمار نشان‌دهنده بازار بسیار جذاب طراحی و فروش محصولات سایت ساز و افزونه‌های مرتبط با آن‌ها است.

درآمد چند صدمیلیونی از فروش قالب وردپرس

در روش کسب درآمد اینترنتی از وردپرس، طراحان قالب و افزونه، محصول خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی به هزاران نفر می‌فروشند؛ بنابراین درآمد حاصل از فروش این نوع محصولات بسیار بیشتر از طراحی سایت‌های اختصاصی خواهد بود.

قالب انفولد یکی از صدها قالب چندمنظوره وردپرس است که فارسی سازی و در راست‌چین عرضه‌ شده است. این قالب با قیمت ۸۷۰۰۰ تومان و تعداد ۴۷۴۰ خرید از تاریخ آبان ۹۷ تا به امروز (کمتر از دو سال) به مجموع ۴۱۲.۳۸۰.۰۰۰ تومان فروش دست‌ یافته است. البته این درآمد حاصل از فروش یکی از محصولات طراح wpmonster است. قالب‌های زیادی در این سایت وجود دارد که به ارقام مشابه دست پیدا کرده‌اند، کافی است مجموع فروش را در قیمت محصول ضرب کنید.

مشکل عرضه محصولات ایرانی به دلیل تحریم و محدودیت‌های ارائه آن‌ها در مارکت‌های جهانی با حمایت راست‌چین برطرف شده است. تمامی طراحان می‌توانند با استفاده از لایسنس ویژه راست‌چین از کپی غیرقانونی محصولات خود جلوگیری کنند.

راه‌های درآمد اینترنتی از وردپرس در راست‌چین

طراحی اختصاصی قالب وردپرس یا افزونه: اگر با زبان برنامه‌نویسی php آشنایی کامل دارید، می‌توانید طراحی قالب و افزونه‌های وردپرس را انجام دهید. سپس محصولات خود را در پلتفرم راست‌چین به فروش برسانید.

ترجمه و فارسی سازی قالب‌های وردپرس: همان‌طور که قبلاً اشاره شد، قالب‌های چپ‌چین با زبان انگلیسی و بدون فونت مناسب برای کاربران ایرانی قابل‌استفاده نیستند؛ بنابراین می‌توانید قالب‌های مذکور را فارسی کرده و در سایت راست‌چین عرضه نمایید.

چطور محصول خود را در راست‌چین عرضه کنیم؟

قبل از خرید قالب و افزونه از سایت‌های تم فارست و evanto، باید درخواست رزرو قالب را به بخش کنترل کیفی راست‌چین ارائه کنید. سپس مراحل زیر را طی کنید.

خرید محصول اورجینال

فارسی سازی و راست‌چین کردن قالب

لایسنس گذاری محصول

پشتیبانی و رفع خطاهای احتمالی خریداران قالب

کسب درآمد

طراح موظف است در صورت عدم رعایت تعهدات، هزینه دریافتی را به مشتری بازپرداخت نماید. این ضمانت بازگشت وجه یکی از مهم‌ترین راهکارهای جلب اعتماد و حمایت از مشتریان است.

نشان‌های راست‌چین به چه معنا هستند؟

یکی از روش‌های شناسایی طراح و محصولات حرفه‌ای نشان‌هایی است که به محصولات و طراحان اعطا می‌شود. این مدال‌ها نشان‌دهنده رتبه، سابقه و جایگاه محصولات است، بنابراین می‌توانید در یک نگاه به کیفیت و نوع محصولات پی ببرید.

· محصول کاملاً ایرانی

· محصولات حرفه‌ای با کیفیت، افزونه‌های پریمیوم و تنظیمات اختصاصی

· بسته نصب آسان برای ساخت یک سایت مشابه دموی قالب

·  نشان اصالت و اورجینال بودن قالب و افزونه

مدال‌های طراحان راست‌چین

· نشان‌دهنده تعداد فروش محصول

·  نشان محصولات ویژه باکیفیت و فروش بالا

· طراح اختصاصی راست‌چین

تمامی ویژگی‌های بیان‌شده در بالا را می‌توان در صفحه محصول و طراح مشاهده کرد. معیارهای تعداد فروش قالب، آراء و نظرات مثبت کاربران، امتیاز طراح و قالب می‌تواند در انتخاب نهایی محصول به خریداران کمک کند.

در راست‌چین ۴.۳۵۸ محصول فارسی، بیش از ۷۵۰ شرکت و برند، ۳۰.۰۰۰ طراح و برنامه‌نویس مشغول به فعالیت هستند. این آمار با توجه به استقبال کاربران وردپرس روزبه‌روز در حال افزایش است. قوانین حمایت از طراح و خریدار، ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی محصولات باعث جلب اعتماد مشتریان و تکرار خرید آن‌ها گشته است. شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت راست‌چین از محصولات جدید و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha