• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 98122418166
  • خبرنگار : 71567

سرپرست مدیریت بالندگی حرفه‌ای دانشگاه خبر داد

تولید محتوای آموزشی دانشگاه فرهنگیان با استفاده از موشن گرافیک

تولید محتوای آموزشی دانشگاه فرهنگیان با استفاده از موشن گرافیک

سرپرست مدیریت بالندگی حرفه‌ای دانشگاه فرهنگیان از تولید محتوای الکترونیکی آموزشی با استفاده از موشن گرافیک و رویکرد مایکرولرنینگ، برای نخستین بار به منظور آموزش و توانمندسازی اساتید و کارکنان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، فاطمه مقاره‌زاده با اعلام این خبر گفت: ادغام تصاویر و بازیگر و استفاده از حرکت آن‌ها به همراه صدا بدون نیاز به دوربین، نور، فیلمبرداری و بازیگر همچنین کاربرد رنگ‌های جذاب، تصاویر گرافیکی متنوع و خلق افکت از جمله پر مخاطب‌ترین فعالیت‌ها به منظور ارائه آموزش‌های متنوع است.

وی با تاکید بر توضیح مطالب اجتماعی و تخصصی به صورت ساده برای مخاطب، تصریح کرد: این مدیریت برای نخستین بار در سطح کشور به منظور آموزش و توانمندسازی و بالندگی حرفه‌ای کارکنان و اساتید دانشگاه با استفاده از موشن گرافیک و رویکرد مایکرولرنینگ اقدام به تولید قطعات آموزشی کرده است.  

سرپرست مدیریت بالندگی حرفه‌ای دانشگاه فرهنگیان، پرهیز از زیاده‌گویی و پرداختن به حاشیه‌ها را از جمله کاربردهای مهم موشن گرافیک برشمرد و افزود: با بهره‌گیری از این رسانه تنها مفاهیم و مطالب ضروری به مخاطب آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به قدرت تصاویر در قیاس با متن‌های تحریر شده در فرآیند یادگیری، استفاده از تکنولوژی آموزشی و ارائه مطالب در قالب جدید و جذاب موشن گرافیک را تسهیل‌کننده فرآیند یاددهی، یادگیری دانست و اظهار کرد: موشن گرافیک فرصتی مناسب برای ارائه مطالب آموزشی به مخاطب است. چرا که در این رسانه با تکیه بر محتوا، رویدادها و فرآیندها در مدت زمانی کوتاه تشریح و آموزش در هر زمان و مکان بهتر و قوی‌تر صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی در پایان تاکید کرد: این دانشگاه ازجمله معدود دانشگاه‌های کشور است که برای آموزش کارکنان و اساتید روش موشن گرافیک و رویکرد مایکرولرنینگ را به‌کار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha