• سه‌شنبه / ۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99010502003
  • خبرنگار : 90047

وزیری: تعویق المپیک سبب می‌شود با برنامه‌ریزی بهتری در بازی‌ها شرکت کنیم

وزیری: تعویق المپیک سبب می‌شود با برنامه‌ریزی بهتری در بازی‌ها شرکت کنیم

عضو تیم ملی ریکرو مردان گفت: اگر بازی‌های المپیک توکیو به زمان دیگری موکول شود با برنامه‌ریزی دقیق‌تر می‌توان به نتایج بهتری دست پیدا کرد.

میلاد وزیری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه با تعطیلی اردوها به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تمریناتش متوقف نشده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه از اوایل اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس اردوهای تیم ملی ریکرو تعطیل شده است اما من تمرینات خود را در منزل پیگیری می‌کنم و تلاشم بر این است که مانع افت رکوردم شوم.

وی گفت: هر چند در مسافت ۷۰ متر نمی‌توان در منزل تمرین کرد اما با انجام کارهای بدنسازی، اصلاح تکنیک و مرور تمرینات تیر و کمان سعی می‌کنم ضعف‌های خود مرتفع و آمادگی خود را از دست ندهم.

عضو تیم ملی ریکرو مردان همچنین افزود: در کنار اصلاح تکنیک، از تمرینات روانشناسی نیز غافل نیستم و با همکاری دکتر حمزه سعی می‌کنم در کنار تمرینات تیروکمان، مهارت‌های روانی خود را بهبود و تمرکزم را نیز افزایش دهم تا از نظر رکورد دچار افت نشوم.

وی پیرامون این پرسش که به تعویق افتادن بازی‌های المپیک تصور می‌کنید به ضرر ورزشکاران باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد بازی‌های المپیک به زمان دیگری موکول شود برای تمام ورزشکاران دنیاست و باید شرایط را درک کرد و برنامه ریزی خود را با رمان پیش بینی شده تطبیق داد.

وی اضافه کرد: برخی از کشورها به خاطر حفظ سلامتی ورزشکاران خود اعلام کردند که نمی‌خواهند در بازی‌های المپیک شرکت کنند، قطعا با عقب افتادن بازی‌های المپیک سبب می‌شود تا ورزشکاران از نظر روانی آرامش بیشتری داشته باشند و با برنامه ریزی دقیق‌تر به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

وزیری گفت: بدون شک اگر بازی‌های المپیک به تعویق بیفتد تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت اما من سعی می‌کنم به بعد مثبت آن نگاه کنم و با برنامه‌ریزی بهتر شرایط را طوری مدیریت کرد که در بازی‌های المپیک به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

وی در پایان در خصوص زمان برگزاری اردوهای تیم ملی ریکرو گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست اما چیزی که به ما اعلام کردند از ۱۵ فروردین است و این در حالی است که شرایط از نظر پیشگیری ویروس کرونا مساعد باشد و مشکلی سلامتی ورزشکاران را تهدید نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha