• جمعه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99012916994
  • خبرنگار : 71638

۲ ماه بدون دبیر و خزانه‌دار

بلاتکلیفی اجرایی و مالی در فدراسیون ژیمناستیک

بلاتکلیفی اجرایی و مالی در فدراسیون ژیمناستیک

فدراسیون ژیمناستیک با توجه به مشکلات زیادش حدود دو ماه است که بدون دبیر و خزانه‌دار اداره می شود. رئیس فدراسیون ژیمناستیک تاکید کرده بود که باید جانشین آنان سریع مشخص شود اقدامی که تاکنون صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، حدود دو ماه است فدراسیون ژیمناستیک ایران بدون دبیر و خزانه دار اداره می‌شود. خزانه‌دار فدراسیون ژیمناستیک در مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون استعفایش را به صورت رسمی اعلام کرد. محمد محسن نوری خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک در این جلسه اظهار کرد که او را به استعفا اجبار کرده‌اند. خزانه‌دار فدراسیون به دلیل ایرادهایی که وزارت ورزش بر سر همکاری‌اش با فدراسیون گرفته بود، از سمتش استعفا کرد.

قبل از برگزاری آن مجمع که در ۱۹ بهمن ماه برگزار شد، زمزمه هایی در خصوص استعفا دبیر فدراسیون ژیمناستیک شنیده می شد اما محسن سلیمانی که به عنوان دبیر فدراسیون ژیمناستیک فعالیت می‌کرد در آن مجمع استعفای خود را اعلام نکرد. همچنین او در روز های بعد  از مجمع به عنوان سمت دبیری در فدراسیون حضور داشت.

دو هفته بعد خبر استعفای دبیر فدراسیون ژیمناستیک در برخی از منابع خبری منتشر شد. زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک دو هفته بعد از برگزاری این مجمع در مصاحبه‌ای اظهار کرد که سلیمانی ۲۰ بهمن ماه استعفا داده بود، این درحالی است که سایت رسمی  فدراسیون ژیمناستیک ایران درخصوص استعفای محسن سلیمانی هیچ خبری منتشر نکرده بود.

حال حدود دو ماه می‌گذرد و فدراسیون ژیمناستیک ایران بدون خزانه دار و دبیر اداره می شود. آیا این تاخیر در انتصاب خللی در روند امور اجرایی فدراسیون ژیمناستیک نداشته و نخواهد داشت؟

فدراسیون ژیمناستیک در دوره رکود فعالیت‌های روزانه بواسطه کرونا، نیاز به بازسازی راهبردی خود و تصمیم گیری در خصوص روندهای مالی و اقتصادی آتی دارد. با این حال فدراسیون نه دبیر دارد و نه خزانه دار.

اینچه درگاهی تمامی افراد تصمیم ساز را  از روسای هیات ها انتخاب کرده تا همه سر کار باشند و خودشان مجری تصمیماتی باشند که خودشان می‌سازند. هم‌چنین پس از حذف نیروهای با سابقه و با توجه به استقرار سایر عوامل ستادی در استان‌ها، فدراسیون بنیه اجرایی و تصمیم گیری های کارآمد را از دست داده است.

حالا که دیگر سفری برای مسابقات کیخا و احمد کهنی در پیش نیست، به نظر می رسد فدراسیون خود را در خلاء می‌بیند زیرا تمام هم و غم فدراسیون کسب سهمیه المپیک بود و برای توسعه سایر بخش ها یا برنامه‌ریزی توسعه طلب نداشته یا به آن بخش‌ها کمتر توجه می‌کرده است.

اکنون سوالی که مطرح است، این است که چرا روابط بین‌المللی رئیس فدراسیون نتوانست برای حمایت از کیخا کاری بکند؟ آیا آن توصیه نامه های بین المللی دریافت شده به نام رئیس فدراسیون در این موقعیت کارایی ندارند؟

چرا رییس فدراسیون ژیمناستیک نسبت به انتخاب افرادی شایسته برای پست‌های اجرایی مهم فدراسیون اقدامی نمی‌کند؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha