• یکشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99013118733
  • خبرنگار : 30057

راهیابی ۲ استارتاپ رویداد اینوتکس پیچ ساری به مرحله نیمه نهایی

راهیابی ۲ استارتاپ رویداد اینوتکس پیچ ساری به مرحله نیمه نهایی

در رویداد اینوتکس پیچ ساری که به صورت آنلاین برگزار شد از میان ۱۱ استارتاپ شرکت کننده در این رقابت ۲ استارتاب برای حضور در مرحله دوم که شرکت در نمایشگاه اینوتکس است، انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا رویداد اینوتکس­ پیچ ساری که بنا بود در روز ۲۷ فروردین ۹۹ و در شهر ساری برگزار شود، به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد و دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیه­ استارتاپ­‌هایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت ۱۱ تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.

۱۱ تیم استارتاپی برگزیده این رقابت از استان‌­های مازندران، گیلان و گلستان بودند و طبق تصمیم داوران به ترتیب تیم‌های «آن­واش» و «چَمدان» به عنوان برترین استارتاپ­‌های رویداد اینوتکس پیچ ساری انتخاب شده و مجوز حضور در فینال کشوری این رقابت­‌ها را دریافت کردند.

رویداد اینوتکس­ پیچ رویداد بزرگ رقابتی بین استارتاپ‌­هاست که خود از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. در مرحله­ نخست استارتاپ‌­ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌­های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌­گذاران دعوت به عمل می­‌آید. در این مرحله از رقابت­ که در استان‌­های مختلف برگزار می‌­شود، ابتدا تیم‌­های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه­‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌­گذارانِ محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌­پردازند.

از استارتاپ‌­های برگزیده در این مرحله، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه ­نهایی، دعوت به عمل می‌­آید. برگزیدگان مرحله نیمه ­نهایی می­‌توانند به مرحله INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌­ها دو به ­دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha