• دوشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99022920745
  • خبرنگار : 71468

علی‌نژاد: تصمیم ممنوعیت جذب بازیکن خارجی موقتی و فقط برای سرخابی‌ها است

علی‌نژاد: تصمیم ممنوعیت جذب بازیکن خارجی موقتی و فقط برای سرخابی‌ها است

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تصمیم ممنوعیت جذب بازیکن خارجی توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موقتی و برای ساماندهی به مسائل اقتصادی این دو باشگاه است.

به گزارش ایسنا، مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم سالگرد افتتاح موزه ورزش، در مورد ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بیان کرد: ما به واسطه اینکه بحث‌های مالی دو باشگاه دولتی را ساماندهی کنیم و جلوی حواشی ایجاد شده را بگیریم، برای این دو باشگاه که مالکیت‌شان با دولت است این تصمیم را گرفتیم که موقت است. چون می‌خواهیم ساماندهی اقتصادی کنیم. بعدا اگر اجازه داده شد با اجازه وزارت ورش انجام می شود تا تبعاتی نداشته باشد.

او ادامه داد: فرصت خوبی برای بازیکنان داخلی است تا از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم. واگذاری کامل دو باشگاه در شهریور انجام نمی‌شود و ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در زمان نقل و انتقالات است. اما برای مربی خارجی ممنوعیت وجود ندارد. هدف ما این است به برخی موضوعات حاشیه‌ای دامن نزنیم و همانطور که گفتم این تصمیم موقت است.

او افزود: داریم تلاش می کنیم زیر ساخت های لازم را برای خصوصی‌سازی این دو باشگاه فراهم کنیم. امیدوارم در بازه زمانی گفته شده کار انجام شود. سه شنبه جلسه ای را در این مورد داریم و بدهی ها هم باید شفاف سازی شود.

علی نژاد در مورد ورود نکردن وزارت ورزش به پرونده شکایت ویلموتس تصریح کرد: فدراسیون فوتبال قراردادی بسته باید موضوعات حقوقی آن را پیگیری کند. فدراسیون فوتبال وکلایی را استخدام کرده است تا موضوع را پیگیری کنند. در مورد جزییات قرارداد هم باید از فدراسیون بپرسید چون وزارت ورزش به هیچ عنوان به جزییات قرارداد وارد نمی شود. ویلموتس ادعایی کرده و تا به نتیجه نرسد نمی توان حرفی زد و نمی دانم شما رسانه ها چرا هول هستید.

او ادامه داد: شفر هم  ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو ادعا کرده بود. اما باید پرداخت در حالی که ۵۰۰ هزار یورو به او  پرداخت شد. اگر فدراسیون فوتبال یا هر فدراسیون دیگری بازنده شود خودش هم باید پول را پرداخت کند.

علی نژاد درباره استعفای منزوی و انتخاب هیات مدیره گفت: استقلال چهار عضو دارد نه سه عضو. آقای منزوی استعفا داده اما تازمانی که پذیرفته شود، باید وظایف خودش را هم انجام ‌دهد. روزهای آینده خبرهای خوشی در مورد هیات مدیره پرسپولیس خواهید شنید.

او در مورد اینکه فدراسیون فوتبال در اساسنامه نهاد عمومی غیر دولتی است و از کمک دولت باید بهره مند شود، تصریح کرد: به فدراسیون فوتبال در تمام سالها کمک شده است. در اساسنامه نهاد عمومی غیر دولتی است و فیفا باید بپذیرد و اگر نپذیرفت باید گفتگو و رایزنی کنیم.
 
او در پاسخ به این پرسش که در مورد قرارداد ویلموتس از تاج سوال نمی پرسند، تصریح کرد: هر زمان رای صادر شد آن موقع از او سوال می پرسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha