• یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99031106275
  • خبرنگار : 71552

سرمربی تپانچه خبر داد

آغاز اردوهای تیراندازی بعد از ۱۷ خرداد/ شانس کسب سهمیه المپیک برای سبقت‌اللهی

آغاز اردوهای تیراندازی بعد از ۱۷ خرداد/ شانس کسب سهمیه المپیک برای سبقت‌اللهی

احمد نجفی گفت: طبق مذاکره با فدراسیون قرار است اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از تعطیلات (۱۷ خردادماه) آغاز شود.

سرمربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با ایسنا، با توجه به مجوز فعالیت رشته‌های انفرادی از سوی ستاد مقابله با کرونا در مورد آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: با فدراسیون صحبت کردم و قرار است بعد از تعطیلات آخر هفته (۱۷ خردادماه) اردوها شروع شود. باید همه جوانب اردو همچون خوابگاه، رستوران، سالن تمرین و ..  را سنجید. در نتیجه ممکن است از ۱۷ خرداد یا کمی بعد اردوها تشکیل شود.

احمد نجفی در ادامه در خصوص تعداد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تپانچه گفت: در حال حاضر بچه‌ها در خانه تمرینات خود را انجام می دهند. با دستگاه اسکت عملکرد ملی پوشان ثبت می‌شود و آنها هر روز گزارش کار خود را می فرستند. ما هم گزارش عملکردشان را برای فدراسیون ارسال می‌کنیم. با آغاز اردوها ورزشکاران المپیکی به همراه سبقت اللهی و سجاد پور حسینی به اردو دعوت خواهند شد.

سرمربی تپانچه در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اعلام رنکینگ ماه مارس ۲۰۲۰ از سوی فدراسیون جهانی آیا ملی‌پوشان تپانچه شانس المپیکی شدن دارند گفت: سبقت‌اللهی شانس زیادی دارد. رکوردهای خوبی دارد و در هر دو ماده ۲۵ متر و ۱۰ متر شانس کسب سهمیه دارد. البته در ۱۰ متر بادی شانسش بیشتر است. رکوردهای خوبی دارد، اگر مسابقه‌ای باشد و تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد می‌تواند سهمیه المپیک را بگیرد.

وی در ادامه گفت: تاکنون که تیراندازان با مشکل روبه رو نبوده اند. به لحاظ فشنگ و ساچمه نیز فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. تعدادی از قبل در فدراسیون موجود است. تا المپیک اگر کافی نباشد باید فدراسیون و وزارت برای تهیه آن اقدام کنند تا تیراندازان نتیجه زحمات خود را بتوانند بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha