• چهارشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99050100409
  • خبرنگار : 71468

بلاتکلیفی وزنه برداری تهران یک ساله شد/ اختلاف نظر فدراسیون و اداره کل بر سر چند اسم

بلاتکلیفی وزنه برداری تهران یک ساله شد/ اختلاف نظر فدراسیون و اداره کل بر سر چند اسم

وزنه برداری هیات تهران یک سال است که درگیر برگزاری یک انتخابات است و هنوز هم داره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون وزنه برداری به توافق نهایی نرسیدند تا هر چه زودتر وزنه برداری پایتخت از بلاتکلیفی خارج شود.

به گزارش ایسنا، هیات وزنه برداری تهران یک سال است بلاتکلیف مانده و هنوز توافق بین اداره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون وزنه برداری برای برگزاری انتخابات حاصل نشده است. برگزاری انتخابات یک هیات پیچیدگی زیادی ندارد اما جالب این است که در همین یک سال هم تغییر سرپرست و هم باطل شدن انتخابات را شاهد بوده‌ایم.

مرداد سال پیش، دوره ریاست تورج فرهادی رییس هیات تهران به پایان رسید و پس از آن نادر شاملو به عنوان سرپرست تعیین و ثبت نام کاندیداها هم انجام شد اما پس از پایان ثبت نام‌ها، فدراسیون وزنه برداری ایراد قانونی به سرپرست گرفت و این در حالی است که خود رییس فدراسیون وزنه برداری حکم شاملو را صادر کرده بود. پس از آن سرپرست هیات تغییر کرد و رضا خرم جایگزین و ثبت نام‌ها نیز باطل شد و قرار شد سرپرست جدید دوباره ثبت نام‌ها را انجام دهد.

با وجود اینکه ثبت نام از کاندیداها حدود دوماه است انجام شده اما هنوز خبری از برگزاری انتخابات نیست و این بار به نظر می‌رسد مسئله سر  انتخاب اعضای مجمع باشد. نکته مهم در این میان است وزنه برداری تهران با مشکلات بزرگی چون نداشتن سالن تمرینی مناسب، تجهیزات استاندارد و حتی نبود پشتوانه و استعداد مواجه  است اما اکنون یک سال است اداره کل  و فدراسیون درگیر برگزاری یک انتخابات هستند.
مهدی صباحی دبیر مجمع انتخابات هیات وزنه برداری تهران در مورد بلاتکلیفی این انتخابات به ایسنا گفت: اسامی شرکت کنندگان را تهیه کرده بودیم که ابتدا اختلاف نظرهایی بود. در نهایت هفته گذشته، لیست جدید را با اداره کل  هماهنگ کردیم و اسامی که باید از طرف اداره کل تهران  تعیین می‌شد را وارد کردیم و یکی، دو اسم هم فدراسیون تعیین کرده بود که قبول کردیم. لیست را برای فدراسیون ارسال کردیم اما هنوز خبری نشده است البته از طرفی شیوع ویروس کرونا هم شدت پیدا کرد و تعطیلی باشگاه‌ها نیز مزید بر علت شد. درست است که مسئله انتخابات کند پیش رفت و باید زودتر از این انجام می‌شد. 

او در پاسخ به این پرسش که مصطفی جوادی مگر ساکن کرج نیست و چگونه در انتخابات هیات تهران حضور دارد، گفت:  یک موقع ساکن کرج بود اما الان تا جایی که اطلاع دارم در تهران ساکن است. حتی جوادی دو مرتبه در قهرمانی کشور سال  ۹۶ و ۹۷ در تیم تهران وزنه زد.

لیست اعضای مجمع که به فدراسیون ارسال شده است:
*علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری
*رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران
*نماینده ورزشکاران: علی داودی ، میر مصطفی جوادی  و پوپک بسامی
*نماینده مربیان مرد: محمد حسین برخواه 
*نماینده مربیان زن: سارا آذری (پیشنهاد فدراسیون)  که در لیست جدید فریبا عزیزی جایگزین شد و باید دید فدراسیون موافقت می کند یا خیر.
*نماینده داوران مرد: مصطفی حمت پور (پیشنهاد فدراسیون) در لیست جدید حسین حاج میرزا جایگزین شده و باید دید فدراسیون موافقت می‌کند یا خیر.
*نمانیده داوران زن: زهرا خراسانی 
*نماینده باشگاه ها:رضا رحمانی (پیشنهادفدراسیون ) داره کل در لیست جدید  نام محمدی را جایگزین کرده است.

*جمشید جندقی رییس هیات رباط کریم
*جمشیدباری پور رییس هیات شمال شرق
*صادقی رییس هیات جنوب غرب
*حسن احمدی منش رییس هیات شهریار
*رسول ونبینی رییس هیات اسلامشهر

انتهای پیام           

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha