• یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 99051913432
  • منبع : باشگاه دانشجویان

۱۹ مرداد؛ آغاز رقابت مجازی انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور

۱۹ مرداد؛ آغاز رقابت مجازی انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور

دوازدهمین جشنواره ملی حرکت که در آن انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور در حوزه‌های مختلف علوم، فناوری، کشاورزی، علوم انسانی و هنر باهم به رقابت می‌پردازند به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت؛ رویدادی برای رقابت انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور در حوزه‌های مختلف علوم، فناوری، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، علوم انسانی، هنر و معماری، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر انجمن‌های علمی ـ ‌دانشجویی دانشجویان سراسر کشور است. این جشنواره، به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی و با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می شود.

نمایشگاه جشنواره بین‌المللی حرکت که فرآیند دریافت آثار آن در سال گذشته انجام گرفته بود، روز یکشنبه ۱۹مرداد ماه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا  و با عنایت به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فعال در دوازدهمین جشنواره هر یک در غرفه‌های مجازی خود به نمایش دستاوردهای انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشجویان خود پرداخته و در کنار غرفه‌های دانشگاهی، چهار بخش ویژه اتحادیه‌های انجمن‌ علمی دانشجویی، بخش بین‌الملل، انجمن پویا و بخش ایده‌شو نیز به نمایش گذاشته می‌شوند.

 سامانه مجازی نمایشگاه این جشنواره از ساعت ۹صبح روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه به آدرس festival.isic.ir افتتاح می‌ شود و پس از دو روز بازدید از نمایشگاه، روز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه مراسم اختتامیه جشنواره به صورت برخط و با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد. همچنین در مراسم اختتامیه، علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف، برگزیدگان جشنواره دوازدهم در بخش بین الملل و دانشگاه های داخل معرفی می شوند.

در این جشنواره آثار انجمن‌های علمی‌ دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در ۹ حوزه کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع به رقابت پرداخته اند.

در پایان علاوه بر رونمایی از تندیس جشنواره، دانشگاه برتر در حوزه فعالیت‌های علمی‌دانشجویی و همچنین اتحادیه های برتر نیز معرفی خواهند شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک  http://harekatfest.ir/ و آدرس Farhangimsrt@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha