• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99052115778
  • خبرنگار : 30054

ویژگی برندهای پیشرو در بحران کرونا

ویژگی برندهای پیشرو در بحران کرونا

سرعت و قابلیت تطبیق با تغییرات یکی از مشخصه‌های اصلی برندهای موفق جهانی در عصر حاضر است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بایودنت، این روزها ویروس کرونا خود را به‌عنوان یکی از نمونه‌های بارز و مهم تغییر ناگهانی و بحرانی در چرخه عمر محصولات و خدمات به جهانیان معرفی کرده و در قامت تهدیدی عظیم و جدی حتی غول‌های کسب‌وکار جهان را به چالش کشیده است.

بازار فروش بسیاری از برندها با پاندمی کرونا داغ‌تر شد و برخی هم با کسادی بازار مواجه شدند. چه آنها که بازار کسب و کارشان داغ شد و چه آنها که با سقوط فروش مواجه شدند، در دوره شیوع کرونا به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود ادامه داده و در کنار آن به حفظ ارتباط با مشتریان وفادارشان پرداختند.

برندهای مشهور جهان با اجرای برنامه‌های متفاوت در صفحات اینستاگرام خود سعی کرده‌اند تا ارتباط خود را با مخاطبان‌شان حفظ کنند.

بسیاری از برندهای تولیدکننده لباس در این دوران زنجیره تأمین خود را برای تولید ماسک به کار گرفتند و حتی لوگوی برندها در این دوران با هدف ترغیب به استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی دستخوش تغییراتی شده است.

در راستای همین تحولات، شاهد آن هستیم که برند «بایودنت» نیز در آگهی‌های جدید خود رویکرد متفاوتی را در پیش‌ گرفته است.

بایودنت با شعار «با ماسک زدن و فاصله، سلامتی حاصله» به دنبال فرهنگ‌ ‌سازی، آموزش و پیشگیری از ابتلاء مردم به کروناست و با استفاده از این شعار در آگهی‌های جدید تلویزیونی خود و در قالب طراحی جذاب ماشین‌های که در سطح شهر تردد می‌کنند، کودکان را تشویق می‌کند تا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و این دستورالعمل‌ها را در سطح خانواده خود الگوسازی کنند.

بایودنت که سابقه طولانی در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد و فعالیت‌هایی همچون اجرای طرحی با نام بایودنتیست را با هدف آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه و درمان دندان‌های آسیب دیده کودکان در مناطق محروم در کارنامه خود دارد، از اواخر سال گذشته در کنار کادر درمان بیمارستان‌ها و با هدف کمک به حفظ سلامت و حفظ رطوبت دهان و گلوی کادر درمانی، توزیع آدامس رایگان در بیمارستان‌های تهران و کرج را آغاز کرده که این اقدام نیز با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

این اقدامات بایودنت نه تنها از سوی مردم بلکه از سوی سایر برندها نیز با استقبال مواجه شده و توانسته همراهانی از میان سایر برندها نیز ایجاد کند.

بحران کرونا با وجود تمام مشکلاتی که برای کسب و کارها در تمام جهان ایجاد کرده، همزمان باعث رشد و زمینه‌ساز بروز تحولات و خلاقیت برندها در جهان بوده که مورد توجه مخاطبین این برندها در این دوران قرار گرفته است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.