• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 99060201223
  • خبرنگار : 71613

ابهام در نحوه برگزاری لیگ برتر بسکتبال بانوان/ متمرکز یا رفت و برگشت؟

ابهام در نحوه برگزاری لیگ برتر بسکتبال بانوان/ متمرکز یا رفت و برگشت؟

درجلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال بانوان پیشنهاد شده که با توجه به شیوع کرونا، مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود اما هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال بانوان روز گذشته(شنبه) در فدراسیون بسکتبال برگزار شد و در مورد موضوعات مختلفی از جمله زمان آغاز و نحوه انجام مسابقات بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این جلسه پیشنهاد شده که لیگ بانوان به صورت متمرکز برگزار شود اما تصمیم گیری قطعی انجام نشده است.

نازی طائرپور، سرمربی تیم بانوان گروه بهمن در این مورد به ایسنا گفت: نمی‌دانم چگونه بازی‌ها را برگزار می‌کنند. روش متمرکز سخت و مستلزم اختصاص سالن به همه تیم‌ها است از طرفی برخی تیم‌ها باید چند هفته در یک شهر بمانند که هزینه آنها زیاد می‌شود. هنوز به نتیجه نرسیده‌اند و باید ببینیم فدراسیون چه راهکاری را ارائه می دهد.

او در ادامه افزود: ممکن است بازی‌ها پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار شود که این روش هم سخت است. گفته شده قبل از مسابقات باید از بازیکنان و کادر فنی تست کرونا گرفته شود اما ممکن است پس از بازی اول بازیکنان بیرون بروند و مبتلا شوند. در این مورد هم باید تصمیم‌گیری درستی انجام شود.

سرمربی گروه بهمن در مورد ۱۵ تیمی که برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: تعداد تیم‌ها زیاد است و نمی‌دانم این ۱۵ تیم در لیگ می‌مانند یا نه؟ همیشه ۱۲ تیم در لیگ حضور داشتند اما امسال سه تیم اضافه شده‌اند، البته ممکن است برخی از آنها انصراف بدهند. با این حال برگزاری لیگ با تعداد زیاد تیم خوب نیست. از طرف دیگر چند تیم بدون حضور در لیگ‌های پایین به لیگ برتر وارد شده‌اند یعنی پس از اتمام لیگ فصل قبل دو تیم به دسته یک سقوط کردند و دو تیم از این دسته به عنوان جایگزین آنها به لیگ صعود کرده‌اند اما اکنون برخی تیم‌ها بدون هیچ تلاشی وارد لیگ شده‌اند. وقتی دلیل این موضوع را پرسیدیم، گفتند به خاطر شیوع کرونا می‌خواهیم لیگ جذاب‌ترشود!

طائرپور در مورد آغاز تمرینات تیم خود گفت: تمرینات تیم جوانان را شروع کرده‌ایم و بدنسازی‌ هم انجام می‌دهیم. برای رعایت مسائل بهداشتی سالن را ضدعفونی می‌کنیم و بازیکنان در حین تمرین ماسک می‌زنند.  علاوه بر این تکلیف تیم بزرگسالانمان هم هفته جاری مشخص می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha