• سه‌شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99060403185
  • خبرنگار : 30054

با ملاصدرا، کسب وکار خود را دیجیتال کنید !

با ملاصدرا، کسب وکار خود را دیجیتال کنید !

در دوران کرونا تحول عظیمی در کسب و کارها اتفاق افتاد و اکثر آنها به بستر دیجیتال منتقل و فروش خود را از طریق وبسایت ادامه دادند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ملاصدرا، با توجه به اینکه این روزها مردم کمتر به پیج‌های اینستاگرامی برای خرید اعتماد می‌کنند، ما در ثبت ملاصدرا (شعبه سعادت‌آباد) با یک تیم حرفه‌ای، با تجربه و آکادمیک می‌توانیم ظرف ۳ روز و با یک قیمت بسیار مناسب یک سایت کاملا حرفه‌ای و بهینه را همراه با نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) به شما تحویل دهیم.

مجموعه ثبت ملاصدرا (شعبه سعادت‌آباد)  با دانش و تجربه ۳۰ ساله خویش بهترین انتخاب برای آنلاین کردن کسب و کار شماست  و پس از طی فراز و نشیب‌های بسیار متخصصین بیشتری را به منظور تکمیل تیم فنی خویش جذب کرده است.

طراحی انواع اپلیکیشن، سایت و بهینه‌سازی و دیجیتال مارکتینگ

ثبت ملاصدرا (شعبه سعادت‌آباد) متشکل از یک تیم حرفه‌ای، با تجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت‌هایش حول طراحی سایت‌های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل، سئو و بهینه سازی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ و برندسازی اینترنتی می‌باشد. قبل از شروع هر کاری به شما پیشنهاد می‌کنیم یک مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

هیچ فرقی نداره نوع کسب و کار شما به چه صورت و حتی در چه وضعیتی قرار داره. شما برای حرکت در دنیای دیجیتال و طراحی سایت حرفه‌ای نیاز به مشاوره دارید تا به واسطه آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و ما این خدمت را به خوبی به شما ارائه می‌دهیم.

در صورتی که شما به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید یا امکانات به خصوصی مد نظرتان است، برنامه‌نویسان تیم ملاصدرا با طراحی یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) قوی و بومی، برای شما یک وبسایت کاملا اختصاصی و حرفه‌ای مطابق با تکنولوژی روز را طراحی می‌نماید.

اما استفاده از سایر سایت‌های آماده مثل وردپرس ، با اینکه ممکن است هزینه کمتری داشته باشد، ولی در ایران پشتیبانی نمی‌شود و مانند یک دیواری است که خشت اول ان را کج بنا کرده باشیم که در نهایت روزی خواهد ریخت!

همچنین در زمینه طراحی، تولید محتوا و مدیریت پیج های اینستاگرامی خود و تبلیغات آنها در فضای مجازی نیز می‌توانید به تیم حرفه‌ای ما در زمینه طراحی و دیجیتال مارکتینگ اعتماد کنید.

برند ، شخصیت کسب و کار شما و ضامن عدم کپی برداری

ثبت برند یا علامت تجاری در واقع ویترینی از کسب و کار شماست و به محض معرفی به سختی می‌توان آن را عوض و یا ویرایش کرد پس در انتخاب آن باید نهایت دقت را برده و پس از انتخاب آن را به ثبت رساند.

شما می‌توانید از مشاوره کاملاً تخصصی و رایگان با کارشناسان با تجربه هلدینگ ملاصدرا در ارتباط با مراحل ثبت برند و مدارک مورد نیاز آن و مدّت زمانی که حدوداً به طول می‌انجامد تا برند شما به ثبت برسد، استفاده کنید.

همچنین هزینه ثبت برند و ثبت علامت تجاری، اولین گام از مراحل ثبت برند است و اقدام بعدی انتخاب یک واژه مناسب، شکل و تصویر زیبا و یا ترکیبی از هر دو است.باید این موارد را به گونه‌ای انتخاب نمایید که برند شما به راحتی در اذهان مخاطبان ماندگار شود و معرف کالا یا خدمتی باشد که ارائه می‌نمایید.

در همین رابطه می‌توانید از تخصص کارشناسان هلدینگ ملاصدرا بهره‌مند شوید.ضمن اینکه شما می‌توانید طراحی نشان و لوگو خود را نیز به ما بسپارید با تضمین به ثبت.

ثبت یک شرکت، کلید ورود شما به دنیای تجارت و کسب و کار

اگر به فکر راه‌اندازی یک کسب و کار هستید و یا اینکه قصد تبدیل شدن به یک شخصیت حقوقی را دارید، اول یک شرکت مناسب با هدف خود ثبت کنید.

ثبت شرکت ملاصدرا از موسسات بسیار معدودی است که با مشورت وکلای تخصصی تاسیس شده و اداره می‌شود و از همین جهت این اطمینان وجود دارد که خدمات ارائه شده از جانب ما کاملاً تخصصی و با رعایت کلیه اصول و موازین فنی، حقوقی، اخلاقی و قانونی انجام می‌گیرد.

موسسه ثبت شرکت ملاصدرا سال‌های زیادی است که در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، وکالت در دعاوی و مشاوره حقوقی در سراسر ایران به فعالیت می‌پردازد و با دارا بودن مجرب‌ترین کارشناسان و بهره‌مندی از وکلای پایه یک دادگستری خبره، تجربه‌ای به یادماندنی و لذَت‌بخش از خدمات حقوقی و ثبتی را برای متقاضیان گرامی فراهم آورده است و امروزه به لطف الهی و به اذعان مشتریان و موکلین گرامی، به عنوان معتبرترین موسسه ثبت شرکت ایران شناخته می‌شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال و برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه‌های فوق، می‌توانید به صورت کاملا رایگان از طریق سایت ثبت ملاصدرا (شعبه سعادت‌آباد) درخواست مشاوره دهید.

انتهای رپورتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha