• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99061208478
  • خبرنگار : 71613

کش و قوس هاکی برای گرفتن زمین در آزادی!

کش و قوس هاکی برای گرفتن زمین در آزادی!

با وجود دستور وزیر ورزش مبنی بر اختصاص زمینی در مجموعه ورزشی آزادی به فدراسیون هاکی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هنوز این زمین را تحویل نداده است.

به گزارش ایسنا، بسیاری معتقدند که هاکی چمنی در ایران سال‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته و فعالیت چندانی نداشته است. همین موضوع باعث درخواست جامعه هاکی برای احیا و توجه به این رشته شده است. نبود زیرساخت و زمین مناسب یکی از مواردی است که در راه توسعه هاکی چمنی مانع ایجاد کرده و انتظار بر این است که مسئولان نسبت به اختصاص زمین مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.

چندی است فدراسیون هاکی به دنبال گرفتن امتیاز زمینی در مجموعه ورزشی آزادی برای احداث کمپ تیم ملی هاکی چمنی است، حتی وزیر ورزش نیز دستور اختصاص این زمین را داده اما مسئولان شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی هنوز نسبت به تحویل این زمین اقدام نکرده‌اند.

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی در مورد این زمین به ایسنا گفت: کریمی(مدیر عامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی) یک سال و نیم است که ابلاغ اختصاص زمین آزادی را زده اما با توجه به شرایط خاص کشور، هنوز تحویل نداده‌اند. وزیر محترم هم یک ماه است که دستور داده و قرار بود هفته دولت اجرا شود. توسعه تجهیز هم اکنون موافقت خود را اعلام کرده است اما هنوز زمین را به ما نداده‌اند.

او افزود: آن زمین مخروبه است، حفاری دارد وهزینه زیادی می‌خواهد، با این حال اگر زمین‌مان را به بدهند خودمان آنجا را می‌سازیم. 

قدیمی در مورد بودجه فدراسیون هاکی و صرف هزینه براس ساخت کمپ تیم ملی گفت: سالانه یک میلیارد و نیم از وزارت ورزش و جوانان به ما بودجه می‌دهند که از این میزان باید ۴۰۰ میلیون تومان مالیات بدهیم؛ مالیات سال ۹۲ را نداده بودند که پرداخت کردیم و باید مالیات سال ۹۳ تا ۹۶ را هم بدهیم. علاوه بر این با اینکه کم‌ترین پرسنل را داریم اما باید سالانه ۴۰۰ میلیون تومان صرف حقوق آنها بکنیم. با این وجود میلیاردها تومان برای ساخت کمپ تیم ملی در زمین آزادی هزینه می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، ایران در هاکی سالنی جایگاه اول آسیا را دارد و بسیاری از بازیکنان و کارشناسان این رشته اظهار کرده‌اند در صورت احیای هاکی چمنی می‌توانند در این رشته هم موفقیت‌های بزرگی را به دست بیاورند، همین موضوع باعث عزم فدراسیون برای فراهم کردن شرایط مناسب راه‌اندازی و پیشرفت این رشته شده و ضروری است که مسئولان دیگر نیز بدون تعلل به فدراسیون در این راه کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha