• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99062015249
  • خبرنگار : 71638

آیا رکوردشکنی رونی اُ سالیوان باعث شد که ستاره کهنه کار اسنوکر جهان به مسابقات جهانی بازگردد؟

آیا رکوردشکنی رونی اُ سالیوان باعث شد که ستاره کهنه کار اسنوکر جهان به مسابقات جهانی بازگردد؟

ستاره کهنه کار اسنوکر جهان در جدید ترین مصاحبه بیان کرده که بازگشتش به جمع حرفه‌ای‌ها هیچ ربطی به رونی اُ سالیوان ندارد.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار خبر بازگشت استیون هِندری اسنوکرباز حرفه‌ای بازنشسته اهل اسکاتلند که از برترین قهرمانان تاریخ این رشته ورزشی به‌شمار می‌ آید، اهالی این رشته در باره بازگشت او در فضای مجازی بحث های زیادی را انجام دادند. 

هندری پس از مسابقات سال ۲۰۱۲ و موفقیت در نیمه نهایی مسابقاتی که در سالن کروسیبل برگزار شده بود از ورزش بازنشته شد اما او در مصاحبه ای جدید بیان کرده که پس از هشت سال دوری و در سن ۵۱ سالگی تصمیم به بازگشت به جمع حرفه ای های اسنوکر جهان دارد. پس از انتشار این خبر جنجالی بسیاری از علاقه مندان اسنوکر در فضای مجازی بیان کردند که بازگشت این ستاره اسنوکر جهان تنها به دلیل نزدیکی رکورد اُ سالیوان به این بازیکن است!

هندری در طول بازی خود در جمع حرفه ای ها موفق شده بود ۳۶ عنوان را به خود اختصاص دهد. رونی اُ سالیوان تنها اسنوکر بازی است که جدیدا موفق شده به ۳۷ عنوان در اسنوکر دست پیدا کند. همچنین در کارنامه هندری هفت قهرمانی جهان و در کارنامه اُ سالیوان شش قهرمانی دیده می شود. اُ سالیوان با شش قهرمانی در جهان کماکان تعقیب کننده جدی هندری است.

اما گمانه زنی ها درباره بازگشت هندری باعث شد که او در جدید ترین مصاحبه اعلام کند که بازگشتش به رقابت های قهرمانی هیچ ربطی به حضور اُ سالیوان در رقابت های بین المللی ندارد.  او در باره بازگشت دوباره اش آن هم در سن ۵۱ سالگی می گوید که قصد دارد از اسنوکر لذت ببرد و دوست ندارد که طرفدارانش تصور کنند که او به دلیل کسب عنوان هشتیم قهرمانی جهان به میدان رقابت ها آمده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha