• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99062518875
  • خبرنگار : 90047

رضازاده: تمام تلاشمان قهرمان پاراوزنه برداری در توکیو است

رضازاده: تمام تلاشمان قهرمان پاراوزنه برداری در توکیو است

رئیس انجمن پاراوزنه برداری در مراسم نامگذاری سالن وزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولان به نام مرحوم سیامند رحمان گفت: تلاش بر این است که با برگزاری هر چه سریعتر اردوها بتوانیم تیم را به آمادگی مطلوبی برسانیم تا در پارالمپیک توکیو دوباره افتخار آفرینی کنیم.

به گزارش ایسنا، حسین رضازاده در این مراسم اظهار کرد: سیامند رحمان رکورد افسانه‌ای را توانست به ثبت برساند که تا به امروز هیچ کس نتوانسته است رکورد خود را تا این حد افزایش دهد. او یک اسطوره بود و باید به خوبی از او یاد کرد.

وی درباره وضعیت وزنه برداری معلولان افزود: در حال حاضر منتظر تصمیم ستاد ملی کرونای وزارت ورزش و جوانان هستیم تا زودتر اردوها را برگزار کنیم و تیم را برای بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده کنیم. البته دو نفر از وزنه برداران به دلیل این که فضای مناسبی برای انجام تمرینات وزنه نداشتند مدتی است که تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری در سالن وزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز کرده اند و شرایط وزنه برداران در حال حاضر راضی کننده   است و مشکلی خاصی وجود ندارد.

رضازاده خاطر نشان کرد: ورزشکاران وزنه بردار جانباز و معلول شرایط خاصی دارند و واقعا به سختی تمرین می‌کنند تا بتوانند به رکورد جهان و مدال پارالمپیک برسند. ما باید حمایت خوبی از آنها داشته باشیم تا بتوانیم در توکیو به اهدافی که پیش بینی کردیم دست یابیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما برنامه‌های خود را برای آماده سازی تیم به کمیته ملی پارالمپیک ارائه دادیم و منتظر هستیم تا هر چه سریعتر اردوها برگزار شود تا بتوانیم تیم خوبی را برای بازی‌های پارالمپیک آماده کنیم. به هر صورت  تیم وزنه برداری در لندن قهرمان شد اما در ریو نتوانست این قهرمانی را تکرار کند. هدف گذاری بر این است تا بتوانیم بار دیگر در پارالمپیک توکیو روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha