• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99062922039
  • خبرنگار : 71613

تیمور غیاثی: به دوومیدانی نرسند از بین می‌رود

تیمور غیاثی: به دوومیدانی نرسند از بین می‌رود

پیشکسوت دوومیدانی می‌گوید مسئولان ورزش باید به این رشته نگاه ویژه داشته باشند و اگر به آن نرسند از بین می‌رود.

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا به مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور اشاره کرد و در مورد نتایج به دست آمده در این مرحله گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، نبود اردو و رقابت‌ نتایج قابل قبولی به دست آمد. فدراسیون هم کارهای خوبی انجام داده که ورزشکاران انگیزه گرفته‌اند. تیم فعلی فدراسیون نه تنها برای مسابقات باشگاهی زحمت کشیده‌ بلکه کارهای عمرانی و سازندگی خوبی را هم انجام داده‌است.  

او در ادامه افزود: رکوردهای مسابقات باشگاهی در چندین ماده شکسته شد و مطمئن هستم که در مرحله سوم و آخر این مسابقات رکوردهای بهتری هم ثبت می‌شود چون ورزشکاران به تدریج آماده می‌شوند اما با نتایج اصلی گذشته هنوز فاصله دارند.  

این پیشکسوت دوومیدانی در مورد بودجه فدراسیون دوومیدانی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تحریم‌ها کمک کند و به دوومیدانی نگاه ویژه‌ای داشته باشد چون ورزش پایه و اول المپیک است و اگر این رشته پیشرفت کند سایر رشته‌ها هم خودبه‌خود جلو می‌روند. با اینکه مسئولان فعلی فدراسیون تلاش می‌کنند تا اسپانسر بگیرند، استادیوم اختصاصی دوومیدانی را بازسازی و مسابقات را برگزار کنند اما اگر به این رشته نرسند، از بین می‌رود.  

غیاثی در مورد تقسیم منابع مالی فدراسیون بین ورزشکاران اظهار کرد: توزیع منابع در دوره فعلی عادلانه است. فدراسیون بودجه بخور و نمیری دارد که آن را تقسیم کرده‌است. به ورزشکاران کمک هزینه داده‌، مسابقات را برگزار می‌کند و حقوق پرسنل خود را می‌دهد. در دوره قبلی با وجود حضور اسپانسر مشخص نبود که پول‌ها کجا می‌رود اما در دوره سرپرستی فعلی با اینکه بودجه و اسپانسر آنچنانی وجود ندارد اما همان هم عادلانه توزیع می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha