• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99063123928
  • خبرنگار : 71469

رییس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد:

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی قایقرانی تا ١٠ مهر/ ورزشگاه آزادی را قرنطینه کنید

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی قایقرانی تا ١٠ مهر/ ورزشگاه آزادی را قرنطینه کنید

رییس فدراسیون قایقرانی از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی جهت شرکت در انتخابی المپیک خبر داد و گفت: تا دهم مهرماه رقابت ها در رشته های مختلف به صورت انفرادی برگزار می شود. 

به گزارش ایسنا، علیرضا سهرابیان در حاشیه سی و دومین نشست ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که ظهر امروز در محل فدراسیون تکواندو و با حضور مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون های ورزشی و وزارت بهداشت برگزار شد، بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با رعایت پروتکل های تدوین شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در دستور کار قرار گرفته است و در حال پیش برد فعالیت ها هستیم.

وی ادامه داد: مشکل عمده ما تامین منابع مالی مربوط به هزینه های تحمیل شده ناشی از کرونا است که به طور مثال به تست های پی سی آر مربوط می شود که امیدواریم تامین هزینه های ایجاد شده از سوی نهادهای بالادستی مدنظر قرار گیرد.

رییس فدراسیون قایقرانی با تاکید بر اینکه باید یک مجموعه ورزشی به صورت کامل قرنطینه شود و به ورزشکاران اختصاص یابد، گفت: درخواست میکنیم تا مجموعه ای هم چون ورزشگاه آزادی به طور خاص به ورزشکاران اختصاص یابد و قرنطینه شود تا با رعایت کامل نکات بهداشتی و پروتکل های مربوطه شاهد حفظ سلامت ورزشکاران باشیم.

سهرابیان افزود: اگر بخواهیم ورزش کشور را پیش ببریم و ورزشکاران خود را از خطر ابتلا به کرونا حفظ کنیم باید مجموعه از نظیر ورزشگاه ازادی قرنطینه و به طور خاص مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

وی همچنین به اخرین وضعیت برگزاری رقابت های انتخابی در رشته قایقرانی اشاره و بیان کرد: امروز و فردا رقابت های انتخابی داریم، سوم مهرماه پاراقایقرانی خواهیم داشت، پنجم و ششم مهرماه مختص به رشته آب های آرام است و نهم و دهم مهر نیز رقابت های رویینگ برگزار می شود.

رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: این رقابت ها به صورت انفرادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تا افراد برای حضور در اردوهای تیم ملی انتخاب و جهت کسب سهمیه المپیک اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha