• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99072014876
  • خبرنگار : 90047

پرداخت یک سال حقوق به مدال آوران تا زمان برگزاری المپیک ناشنوایان

پرداخت یک سال حقوق به مدال آوران تا زمان برگزاری المپیک ناشنوایان

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: طی بازدیدی که رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ناشنوایان داشت مقرر شد در جلسه هیأت اجرایی این کمیته به ورزشکاران ناشنوایی که شانس کسب مدال در المپیک ناشنوایان برزیل را دارند از آذر امسال تا زمان برگزاری مسابقات حقوق اختصاص داده شود.

مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بازدیدی که روز گذشته سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ناشنوایان داشت مقرر شد که در جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که این هفته برگزاری خواهد شد درباره اختصاص حقوق به ورزشکارانی که شانس کسب مدال در بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل را دارند از آذر امسال تا زمان برگزاری مسابقات (آبان سال آینده) حقوق اردونشینی اختصاص داده شود و تحت حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیرند.

وی گفت:‌ رئیس کمیته ملی المپیک  همچنین قول استخدام هشت نفر از مدال‌آوران المپیک ترکیه را در وزارتخانه و ارگان‌های دولتی در این نشست دادند و تاکید کردند که در این خصوص مذاکراتی را با برخی از وزارتخانه‌ها و ارگان‌های دولتی برای استخدام این هشت ملی پوش تا پایان سال انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان همچنین از استخدام یکی از قهرمانان ناشنوا در کمیته ملی المپیک خبر داد و خاطر نشان کرد: استخدام این قهرمان المپیک روز گذشته در بین اعضای هیات رییسه کمیته ملی المپیک که در فدراسیون حضور داشتند، مورد موافقت قرار گرفت و قرار بر این شد که استخدام این ورزشکار در کمیته ملی المپیک به زودی انجام شود.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات فدراسیون ناشنوایان از سوی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در سال جاری میزان اعتباری که از سوی کمیته ملی المپیک به این فدراسیون تخصیص داده شد، ۴۰۰ میلیون تومان بود که رئیس کمیته ملی المپیک این قول را به من دادند که این میزان اعتبارات در سال آینده دو برابر شود. من خوشحالم که وی نگاه ویژه‌ای به این فدراسیون دارد و این بازدید در مجموع شرایط خوبی را برای ورزشکاران ناشنوا فراهم کرد و واقعا تأثیرگذار بود.

تیشه‌گران تأکید کرد: همچنین روز گذشته رئیس کمیته ملی المپیک طی تماس تلفنی که با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی داشت درباره زمان بازسازی زمین چمن مصنوعی این فدراسیون نیز صحبت هایی انجام داد و او این قول را به رئیس کمیته ملی المپیک داد که تا ظرف دو ماه آینده ظرف چمن مصنوعی فوتبال ناشنوایان بازسازی شود.

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوی ناشنوایان خاطر نشان کرد: با توجه به تشدید بیماری کرونا هنوز زمان برگزاری اردوها مشخص نیست و به خاطر کرونا همه چیز تعطیل است. البته ما آمادگی برگزاری اردو را داریم و منتظر هستیم تا ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را به ما بدهد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha