• سه‌شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۹ / ۰۶:۲۹
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 99081912717
  • خبرنگار : 71552

تکلیف تیم ملی تفنگ مشخص نیست/ آتش‌بس یا تغییر سرمربی؟

تکلیف تیم ملی تفنگ مشخص نیست/ آتش‌بس یا تغییر سرمربی؟

با وجودی که تنها 9 ماه تا المپیک توکیو زمان باقی مانده، فدراسیون تیراندازی هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی تفنگ ندارد و مشخص نیست که هدفش از امروز و فردا کردن برای تعیین سرمربی چیست؟

به گزارش ایسنا، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ تا المپیک توکیو یعنی مرداد با فدراسیون تیراندازی قرارداد داشت و با تعویق المپیک قرارداد این سرمربی به پایان رسید. هاشمی بعد از کسب 4 سهمیه المپیک توکیو برای کسب بهترین نتیجه در المپیک نیاز به حداقل امکانات دارد و شرطش برای تمدید قرارداد برطرف شدن کمبودها و نیازهای اولیه ملی‌پوشان است، اما رییس فدراسیون تیراندازی با وجود گذشت 3 ماه از پایان قرارداد هنوز نتوانسته است شرایط لازم را برای تمدید قرارداد فراهم کند و همچنان وضعیت تیم ملی تفنگ نامشخص است.  

ملی‌پوشان تفنگ با غیبت الهام هاشمی تمرینات تیم ملی را ترک کرده‌اند و در حال حاضر در خانه به سر می‌برند و در مسابقات بین‌المللی آنلاین اندونزی هم که روز گذشته با حضور ملی‌پوشان تپانچه انجام شد، شرکت نکردند. با وجودی که مدت زیادی از پایان قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ گذشته مشخص نیست که علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی چرا هیچ اقدامی برای تیم ملی انجام نمی‌دهد و منتظر سپری شدن روزها است. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم سعی در رفع این مشکل داشتند که پادرمیانی این دو نهاد هم موثر واقع نشد و همچنان وضعیت نامشخص است.  باید دید دادگر به دنبال تعیین سرمربی جدید برای تیم ملی است یا قرار است کمبودها را جبران کرده و برای کسب بهترین نتیجه همچنان از حضور الهام هاشمی در تیم ملی بهره ببرد.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی درباره شرایط نامشخص تیم ملی تفنگ به ایسنا گفت: فعلا هیچ برنامه‌ای نیست و پیگیر هستیم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. موضوع تمدید قرارداد سرمربی در دست بررسی است و اتفاقی رخ نداده است که بخواهیم آن را اعلام کنیم. بعد از جمع بندی موضوع، آن را اعلام خواهیم کرد.

ناصر رسولی  در پاسخ به این سوال که سه ماه از تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی گذشته است چه زمانی قرار است تکلیف سرمربی تیم ملی تفنگ مشخص شود گفت: بله درست می‌فرمایید ولی ما هم منتظریم ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که موضع فدراسیون در این مورد چیست چراکه ظاهرا الهام هاشمی با این شرایط تمایلی برای ادامه فعالیت ندارد پس چرا سرمربی جدید مشخص نمی‌شود؟ گفت: من در جریان مذاکرات نیستم ولی امیدوارم هر چه به صلاح ورزشکاران و تیم ملی است رخ دهد. در مورد تیم ملی یک کشور حرف می‌زنیم، امیدواریم هر چه به صلاح است رخ دهد ما هم منتظریم ببینیم چه خواهد شد.

رسولی درخصوص غیبت تیم ملی تفنگ در مسابقات بین‌المللی اندونزی گفت: چند روز قبل خود اندونزیایی‌ها با ما تماس گرفتند و خواستند  در مسابقات شرکت کنیم. در نتیجه خیلی اتفاقی شد و خیلی زود هماهنگی‌ها انجام شد. ما هم فقط از ملی‌پوشانی که در تمرین بودند استفاده کردیم. تیم ملی تپانچه از اردیبهشت در تمرینات ملی است و آن‌ها بسیار آماده هستند. آن‌ها به یک مسابقه هم نیاز داشتند و این فرصتی شد که بتوانند در مسابقه شرکت کنند. مسابقه تدارکاتی به ورزشکاران کمک می‌کند که سطح خود را در مقابل حریفان بسنجند.

سخنگوی فدراسیون در پاسخ به این سوال که چه زمانی وضعیت تیم ملی تفنگ مشخص خواهد شد گفت: فعلا مشخص نیست ولی تا چند روز آینده باید این موضوع مشخص شود. ما هم استقبال می‌کنیم که زودتر تکلیف این موضوع مشخص شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha