• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99082113999
  • خبرنگار : 30057

برترین مروجان دانشگاهی فناوری نانو معرفی می‌شوند

برترین مروجان دانشگاهی فناوری نانو معرفی می‌شوند

برترین نهادهای ترویجی نانو طی برگزاری مراسمی از سوی ستاد توسعه فناوری نانو در روز ۲۸ آبان ماه جاری به‌صورت آنلاین معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه فناوری نانو در راستای حمایت از ترویج فناوری نانو در دانشگاه اقدام به تأسیس نهادهای ترویجی دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور کرده است و به منظور تشویق نهادهای ترویجی و ایجاد رقابت مثبت در جهت ترویج همگانی فناوری نانو و آشنایی حداکثری دانشجویان در رشته‌های مختلف با فناوری نانو، با تدوین آیین‌نامه‌هایی از فعالیت‌های ترویجی نهادهای ترویجی حمایت می‌شود.

نهادهای ترویجی با ارسال گزارش فعالیت‌های خود با سایر نهادهای ترویجی رقابت می‌کنند و آثار برگزیده در مراسم اختتامیه که به‌صورت سالیانه و در پایان هرسال تحصیلی برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

در راستای تقدیر از فعالیت‌های یک‌ساله نهادهای ترویجی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸، نهادهای ترویجی آثار خود را تا آخر شهریور به دبیرخانه شبکه نهادهای ترویجی ارسال کردند و پس از انجام مراحل داوری آثار برگزیده انتخاب شدند.

برگزیدگان در بخش‌های رسانه‌ای (وبلاگ، کلیپ و انیمیشن، رسانه اجتماعی، نشریه)، هفته نانو (فعالیت‌های متمرکز ترویجی در یک هفته مشخص که توسط بنیاد آموزش فناوری نانو تعیین می‌شود) و تجربه تو (فعالیت‌های ترویجی که در دسته فعالیت‌های اشاره‌شده قرار نمی‌گیرد) هستند.

مراسم اختتامیه در سال‌های گذشته به‌صورت حضوری و با دعوت از نهادهای ترویجی و میهمانان دیگر برگزار می‌شد، اما با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، مراسم اختتامیه در این سال به‌صورت مجازی و از طریق بسترهای آپارات و پخش زنده اینستاگرام در روز ۲۸ آبان ماه در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، آیین‌نامه‌های ترویجی حمایتی-رقابتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با در نظر گرفتن شرایط پیش‌آمده و فعالیت‌های غیرحضوری دانشجویان و گروه‌های دانشجویی بعد از برگزاری مراسم اختتامیه در نیمه اول آذرماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha