• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99082617881
  • خبرنگار : 71469

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به ایسنا اعلام کرد

سرنوشت لیگ ها و اردوهای ورزشی در ۲ هفته آینده/ به فدراسیون‌ها هشدار داده شد!

سرنوشت لیگ ها و اردوهای ورزشی در ۲ هفته آینده/ به فدراسیون‌ها هشدار داده شد!

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد سرنوشت برگزاری لیگ های ورزشی و اردوهای برپا شده در رشته های مختلف، در صورت تعطیلی دو هفته ای سراسری در کشور توضیح داد.

محمد اسد مسجدی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص فعالیت یا تعطیلی مسابقات و اردوهای ورزشی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: از سوی همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد که احتمال دارد از شنبه هفته آینده، تعطیلی دو هفته ای در سراسر کشور اعلام شود و در این صورت باید تمهیدات جدیدی در خصوص اردوها و مسابقات ورزشی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: به تمامی فدراسیون های ورزشی این هشدار را دادیم که در صورت تعطیلی دو هفته ای، رویدادی آغاز نشود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه در خصوص رشته های ورزشی که در اردو به سر می برند، مشکلی وجود ندارد، گفت: در رابطه با لیگ ها نیز که هم اکنون برگزار می شوند تا پایان هفته جاری مشکلی وجود ندارد.

مسجدی ادامه داد: اما در مورد سرنوشت لیگ های ورزشی پس از هفته جاری، اگر به شکل مکتوب به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، تعطیلی اعلام و ابلاغ شود تصمیمات جدیدی گرفته می شود و در مورد برگزاری یا تعطیلی لیگ های ورزشی اطلاع رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۶ ۱۴:۴۲

یک فصل فوتبال نداشته باشیم چی می‌شه مگه؟ تیم‌ها که هیچ نفعی از تبلیغات و پخش تلویزیونی نمی‌برند که بگیم ضرر می‌کنن. این همه آمار مبتلا و فوتی چه ضرورتی داره تیم‌ها هر هفته از این شهر به اون شهر برن و در هر شهری انواع تجمعات در تمرینات و هتل و ... صورت بگیره. قبلا آمار یک دهم الان بود و مخالفان سرسختی داشتیم جالبه که الان همه سکوت کردن.