• شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99091511310
  • خبرنگار : 71576

محمدی‌راد: باید کف پوش خانه والیبال برای دور برگشت لیگ تعمیر شود

محمدی‌راد: باید کف پوش خانه والیبال برای دور برگشت لیگ تعمیر شود

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: خوشبختانه دور رفت لیگ بدون مشکل برگزار شد، اما امیدوارم برای دور برگشت مسابقات مشکل لیز بودن کف پوش سالن خانه والیبال تهران برطرف شود.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم والیبال سپاهان اصفهان برای حضور در آخرین بازی خود از دور رفت لیگ برتر، توضیح داد: خداراشکر بعد از هفته دوم تمرینات را شروع کرده و منتظر هستم تا تک بازی خود در هفته پانزدهم را روز دوشنبه با تیم هورسان برگزار کنیم. بعد از بازی خوبی که مقابل سایپا انجام داده و برنده شدیم، بازیکنان تیم خیلی با انگیزه کار می‌کنند و شکل تمرینی خوبی داریم. خوشبختانه هیچ مشکلی نداریم و باید دید برنامه فدراسیون برای دور برگشت چه خواهد بود.

او ادامه داد: شیوه جدید برگزاری مسابقات خوب است و یکسری دوستان هم معتقدند باید با این شیوه ادامه بدهیم، اما سالن خانه والیبال باید از نظر کف پوش شرایط بهتری داشته باشد و ویدیو چک هم به مسابقات اضافه شود تا به داوری هم کمک کند. به نظر مسوولان این سالن هم در تلاش هستند که این مشکل کف پوش سالن حل شود.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان با تاکید به برطرف ساختن مشکل کف پوش سالن خانه والیبال تهران، گفت: در حقیقت بازیکنان هم نگران هستند و من احساس کردم که بازیکنان با خیال راحتی در این سالن بازی نمی‌کنند. به هر حال مصدومیت‌هایی به خاطر لیز بودن کف پوش این سالن پیش آمد که نگرانی نفرات تیم‌ها را به همراه داشت. امیدوارم برای هفته‌های آینده این موضوع هم برطرف شود.

او درباره آخرین وضعیت مجتبی میرزاجانپور نیز توضیح داد: او دوران نقاهت خود را می‌گذراند و پایش باید چهار هفته در گچ باشد. مجتبی انرژی خیلی خوبی دارد، دائما با او در تماس و پیگیر هستیم تا هر چه زودتر به شرایط بازی برگردد.

محمدی‌راد در مورد ارزیابی خود از برگزاری دور رفت لیگ که به صورت متمرکز بود، توضیح داد: از زمان برگزاری بازی‌ها به این روش تعداد مبتلایان به کرونا در ترکیب تیم‌ها کاهش یافت و حتی در تیم خود ما به صفر رسید. خوشبختانه تجربه خوبی بود، در ابتدا که قرار بود با این شیوه برگزار شود خود بنده تا حدودی نگران بودم اما خوشبخانه تصمیم خوبی بود. جا دارد از تک تک عوامل برگزاری مسابقات، باشگاه‌ها و بازیکنان تشکر کنم که همراهی لازم را انجام دادند تا مسابقات برگزار شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha