• دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99102921547
  • خبرنگار : 71469

در مراسم امضا تفاهم نامه سه جانبه در وزارت ورزش عنوان شد:

استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح در مبارزه با کم تحرکی ملی

استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح در مبارزه با کم تحرکی ملی

در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش و سازمان آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح بر استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در راستای مبارزه با کم تحرکی ملی و نیز بهره‌گیری از پتانسیل فدراسیون ورزش های همگانی در راستای ارتقای سطح سلامت و آمادگی نیروهای مسلح، تاکید شد.

به گزارش ایسنا، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در نشست مشترک معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه باید از عبارت سیل برای کم تحرکی در کشور، استفاده کرد، گفت: توسعه و تقویت همکاری‌های مشترک منجر به هم افزایی و مواجهه موثر با کم تحرکی ملی می‌شود. ‌

وی ادامه داد: حضور موثر و معنی  دار نیروهای مسلح در برنامه‌ های آموزشی و رویداد محور فدراسیون ورزش‌های همگانی می‌تواند زنجیره اقدامات فدراسیون ورزش های همگانی درباره اقشار مختلف را کامل کند.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه تا کنون تفاهم نامه های مختلفی با تربیت بدنی وزارت علوم، دانشگاه آزاد، سازمان ورزش بسیج، سازمان امور زندان‌ها و آموزش و پرورش به امضا رسیده است، تاکید کرد: توجه به اقشار مختلف از مهم ترین برنامه های فدراسیون ورزش‌های همگانی در دوره جدید کاری این فدراسیون است.

به گزارش ایسنا، همچنین در این مراسم سیدکمال پیمبری، رییس سازمان ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر استفاده از پتانسیل فدراسیون ورزش‌های همگانی برای بالا بردن توان جسمی نیروی مسلح، گفت: نیروهای مسلح ایران، یکی از قوی‌ ترین و قدرتمندترین نیروهای مسلح در جهان هستند و برای تداوم این اقتدار نیاز است که آمادگی جسمانی را با علم و روش‌های جدید بالا ببریم، بنابراین قصد داریم از پتانسیل فدراسیون ورزش‌های همگانی برای بالا بردن توان جسمی نیروی مسلح استفاده می‌کنیم.

وی افزود: همکاری با فدراسیون ورزش‌های همگانی برای نیروی‌های مسلح که از یک جمعیت گسترده برخوردار است فرصت خوبی تلقی می شود و همانطور که می دانید تمامی پسران این سرزمین، دو سال از عمر پر برکت خود را زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری می‌کنند و این فرصت مناسبی است تا به خوبی از ظرفیت آن ها بهره مند شویم.

رییس سازمان ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به پتانسیل خانواده نیروهای مسلح برای پرداختن به ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: توجه به ورزش همگانی علاوه بر اینکه به سلامت نیروهای مسلح کمک می کند موجب خواهد شد تا هزینه ‌های درمان نیز کاهش خواهد یابد.

پیمبری ادامه داد: در مورد بازنشستگان نیروهای مسلح این مسئله اهمیت ویژه ای دارد و ما باید بتوانیم از ظرفیت فدراسیون ورزش همگانی در این رابطه به خوبی استفاده کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه ورزش علاوه بر اینکه در بالا بردن سطح سلامت و افزایش جسمانی انسان ‌ها اثرگذار است در افزایش توان رزمی نیروهای مسلح نیز نقش بسیار زیادی ایفا می کند، یادآور شد: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده باید از مربیان کاربلد و آگاه به دانش روز استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ورزش‌های همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش و سازمان آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح امضا شد. در این مراسم که به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، طرفین بر همکاری و تعامل برای رشد و توسعه ورزش همگانی در بخش‌های مختلف از جمله نیروی مسلح تاکید کردند و خواستار استفاده از ظرفیت‌های سه نهاد در راه رسیدن به این هدف شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha