• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99111208848
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

پیام سلطانی‌فر به مناسبت برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان

پیام سلطانی‌فر به مناسبت برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت برگزاری مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، متن پیام مسعود سلطانی فر به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
« إِنَّ هذَا القُرآنَ یَهدی لِلَّتی هِیَ أَقوَمُ ؛ همانا این قرآن، به راهی که استوارترین راه‌هاست، هدایت می‌کند»

خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر"چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان" علیرغم محدودیت ها و موانع ناشی از بحران کرونا به صورت بر خط و استفاده از امکانات الکترونیک در حال برگزاری است. بدون شک بخش ورزش و جوانان ایران اسلامی همچون سایر بخش¬های فرهنگی تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و با روحیه جهادی و انقلابی به تکلیف خود در صیانت از هویت و ارزش های اسلامی ایرانی عمل نموده و به سوی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام بر می دارد.

تمسک به ثقل اکبر که سخن وحی و یادگار پیامبر عظیم الشأن اسلام است، نه تنها در نظر بلکه در عمل مورد توجه مسئولان بخش ورزش و جوانان کشور بوده است. برای تحقق این مهم در چند سال اخیر به موازات اقدامات آموزشی از ظرفیت های تبلیغی و ترویجی مدیران، پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان ورزشی نیز برای گسترش فرهنگ قرآنی استفاده شده است. برگزاری مسابقات قرآنی تنها یکی از اقدامات برای ترویج معارف قرآنی در میان ورزشکاران و جوانان محسوب می¬شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو تلاش و تدبیر فعالان فرهنگی بخش ورزش کشور بیش از گذشته شاهد اعتلای معنویات و ترویج معارف قرآنی در میان جامعه ورزش و جوانان کشور باشیم.
فرصت را مغتنم شمرده و برای کلیه ورزشکاران و جوانان عزیز شرکت کننده در این رویداد معنوی آرزوی موفقیت نموده و از کلیه دست اندرکاران و عوامل برگزار کننده نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha