• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122519367
  • خبرنگار : 30054

چرا ماشین‌ لباسشویی "کمبو" بهترین انتخاب برای دوران کنونی است؟

چرا ماشین‌ لباسشویی "کمبو" بهترین انتخاب برای دوران کنونی است؟

ماشین‌های لباسشویی کُمبو (combo)، نسل و سری جدید لباسشویی‌های ساخت شرکت سامسونگ است که قابلیت‌ها و فناوری‌های جدیدی را به دنیای لوازم خانگی آورده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سامسونگ، شرایط جدیدی که بعد از شیوع کرونا به وجود آمده تمامی عادت‌های قبلی را تغییر داده و وضعیت جدیدی را رقم زده است. یکی از این عادت‌ها چگونگی و میزان شستن لباس‌هاست، در یک سال اخیر تعداد دفعاتی که در طول هفته لباس‌ها را درون دیگ ماشین لباسشویی می‌اندازیم و آن را روشن می‌کنیم، بیشتر شده و حساسیت‌های بیشتری در زمینه تمیز و ضدعفونی شدن لباس‌ها، پیدا کرده‌ایم.

در این شرایط جدید بیش از هر چیز به لباسشویی نیاز داریم که بتواند پاسخگوی کارهای روزمره ما باشد و علاوه بر این لباس‌ها را در زمانی کوتاه و با نهایت دقت و تمیزی شسته و در آماده‌ترین حالت تحویل دهد.

لباسشویی‌های سری کمبو سامسونگ از قابلیت‌هایی برخودار است که آنها را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوران جدید و نیازهای تازه‌ تبدیل کرده است.

خشک‌کن ۱۰۰ درصد

ماشین لباسشویی سری کمبو از فناوری‌هایی بهره می‌برد که در آن لباس‌ها پس از شستشو صد در صد خشک و بدون نیاز به پهن کردن و یا اتو کشیدن آماده پوشیدن هستند. در واقع لباس‌هایی که داخل دیگ‌ لباسشویی‌های سری کمبو انداخته می‌شود، با کمترین چروک و تاخوردگی ممکن بیرون می‌آیند. به کمک این قابلیت سری کمبو می‌توانید در کمترین زمان برای بیرون رفتن آماده شوید و شیک‌ترین و تمیزترین لباس‌های خود را بپوشید.

شستشوی بهداشتی

در کنار سرعت، کیفیت شستن لباس‌ها هم اهمیت دارد و خیلی مهم است که لباس‌ها و سایر پارچه‌های مورد استفاده در خانه همیشه عاری از ویروس و میکروب باشند. ماشین لباسشویی کمبو در این زمینه از فناوری جدید Airwash  پشتیبانی می‌کند.

فناوری Airwash  یک قابلیت جدید در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ است که بدون نیاز به یک قطره آب و مواد شوینده شیمیایی می‌تواند لباس‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضدعفونی و پاکیزه کند. این فناوری بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و میکروب‌های مضر را از طریق هوای گرم از بین می‌برد.

فناوری Airwash برای لباس‌هایی که تنها احتیاج به خشک‌شویی دارند بهترین انتخاب است. کت‌های پشمی، لباس‌های ورزشی نخی، پلیور و کت و شلوار، اسباب‌بازی‌های بچه‌ها، ملافه‌ها و رواندازها همگی را می‌توانید با این فناوری ضدعفونی کنید.

وقتی در جریان شستشو از آب استفاده نمی‌شود احتیاجی به خشک کردن نیز وجود ندارد و بنابراین لباس‌ها دوام بیشتری پیدا می‌کنند و تنها با استفاده از هوای گرم بوی نامطبوع آنها گرفته می‌شود ومیکروب‌زدایی می‌شوند.

ادواش یا درِ دوم  

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که سری کمبو از آن پشتیبانی می‌کند، قابلیت بسیار کاربردی ادواش (AddWash) یا درِ دوم است. ادواش قابلیت جدیدی است که با ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به دنیای لوازم خانگی پا گذاشت. در این قابلیت کاربران می‌تواند لباس‌های جامانده (برای شستشو یا آبکشی) و یا مایع نرم‌کننده را پس از شروع فرآیند شستشو به لباسشویی اضافه کنند.

با وجود قابلیت ادواش دیگر نیازی نیست نگران فراموش کردن لباس‌ها پس از روشن کردن ماشین لباسشویی باشید. به کمک اداواش می‌توانید لباس‌های جامانده را به راحتی و در میانه فرآیند شستشو به داخل دیگ ماشین لباسشویی بیندازید.

کم‌مصرف و پربازده

رتبه مصرف ماشین‌های لباسشویی سری کمبو سامسونگ A+++ است و به دلیل مصرف بسیار پایین، هزینه برق مصرفی را به شدت کاهش می‌دهد. موتور لباسشویی‌های کمبو از نوع دیجیتال اینورتر است که بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی دارد. موتورهای دیجیتال اینورتر در مقایسه با موتورهای معمولی به انرژی کمتری نیاز دارد و عملکرد کم‌ سروصداتری را به نمایش می‌گذارد. با کمتر شدن قطعات متحرک در موتورهای دیجیتال اینورتر طول عمر بیشتر دستگاه افزایش پیدا کرده، به گونه‌ای که سامسونگ آن را تا ۱۰ سال ضمانت می‌کند.

مجموع این قابلیت‌ها باعث شده تا ماشین‌های لباسشویی سری کمبو سامسونگ به محصولی قدرتمند و کارآمد برای نیازهای دوران جدید تبدیل شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha