• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400032518554
  • خبرنگار : 71594

یک کارشناس مسائل حقوقی:

با شرکت گسترده در انتخابات نام ایران در دنیا سربلند ‌می‌شود

با شرکت گسترده در انتخابات نام ایران در دنیا سربلند ‌می‌شود
عباس برزگر وکیل دادگستری

یک کارشناس مسائل حقوقی گفت: با شرکت فعال و گسترده در انتخابات باید نام ایران را در دنیا سربلند کنیم و از این حق قانونی خود استفاده کنیم.

عباس برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با راهکارهای افزایش مشارکت در انتخابات اظهار کرد: مرحوم حضرت امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند "یک کشور وقتی آسیب می‌بیند که ملتش بی تفاوت باشند." مردم نباید کنار بروند، اگر مردم کنار بروند همه شکست می‌خوریم. مردم باید هوشیار باشند و در انتخابات شرکت کنند و از حق انتخاب خود استفاده کنند.

وی در ادامه بیان کرد: تمام دشمنان این ملت تشویق می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنید، در نتیجه هر ایرانی که به کشور و وطنش علاقه دارد باید در انتخابات شرکت کند و دشمنان را مایوس کند.

این کارشناس مسائل حقوقی خاطرنشان کرد: شرکت نکردن در انتخابات از حق خود استفاده نکردن و میدان را به دشمن دادن است. تغییر بدی‌ها و خوبی‌ها و تغییر مدیران بد و خوب را خداوند متعال به دست خود مردم قرار داده است؛ "ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم".

برزگر در رابطه با اینکه زمینه ساز افزایش مشارکت در شرایط فعلی چه کسانی هستند و چگونه؟ تصریح کرد: صداوسیما، مطبوعات و موسسات فرهنگی، سخنرانان، اساتید دانشگاه و شخصیت‌های تاثیرگذار در جامعه با تشویق مردم به اعمال و احقاق حق خود بسیار تاثیر گذار هستند.

وی گفت: از فضای مجازی باید نهایت استفاده به‌عمل آید و درباره آثار و تبعات استفاده از حق خود با شرکت در انتخاب اصلح روشنگری شود. همچنین باید تبعات عدم شرکت و عدم استفاده از حق قانونی خود که موجب شادی دشمن و طمع آنان خواهد شد، بیان شود.

این کارشناس مسائل حقوقی گفت: با شرکت فعال و گسترده در انتخابات باید نام ایران را در دنیا سربلند کنیم و از این حق قانونی خود استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha