• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400120907263
  • خبرنگار : 71290

دبیرکل انتفاضه فلسطین: سرزمین فلسطین قابل گفت‌وگو نیست

دبیرکل انتفاضه فلسطین: سرزمین فلسطین قابل گفت‌وگو نیست
سید مجتبی ابطحی دبیر کل انتفاضه فلسطین

دبیرکل انتقاضه فلسطین گفت: هیچ گاه به دو دولت اعتراف نخواهیم کرد و با ملت فلسطین تا آزادی فلسطین همسو خواهیم بود.

به گزار ش ایسنا، سید مجتبی ابطحی دبیر کل انتفاضه فلسطین در سخنانی در مراسم تجلیل از صلاح زواوی اظهار داشت: امام  اولین مهمانی که پس از پیروزی انقلابی اسلامی  پذیرفتند از رئیس سازمان آزادی بخش فلسطین بود که در مسیرهای مبارزه سوابق زیادی داشتند. ما اولین جزوه که می خواندیم یادگیری شیوه های مبارزه از فلسطینی ها بود.  سازمان آزادی بخش فلسطین براساس الگوهای جهادی شکل گرفت و همواره خاستگاه مردان بزرگی بود که دشمن تلاشهای زیادی کرد تا با آنها مبارزه کند اما همواره مردان بسیاری چون استاد صلاح زواوی ماند و هستند و برای سربلندی و آزادی فلسطین و پیشرفت آرمانهای فلسطین تلاش می کند.

وی همچنین گفت: اگر نگاهی به آنچه در تاریخ رخ داده بیندازیم متوجه می شویم که هیچ کدام نتوانستند به موفقیت برسند. مصر کمپ دیوید را پذیرفت اما امروز ببنید وضعیت اقتصادی مصر به کجا رسیده است وضع علمی مصر چگونه است. ما با ملت مصر تشابه زیادی داریم اما ببینید از کمپ دیوید تا امروز چه به دست آوردند. رهبری همواره تاکید داشتند که قیمت و ارزش مقاومت و هزینه ای که برای مقاومت پرداخت می شود کمتر از هزینه‌ای است که برای تسلیم پرداخت می شود.

ابطحی با تاکید براینکه کل فلسطین از بحر تا نهر  باید آزاد شود و این سرزمین قابل گفت‌وگو نیست گفت: امروز ملتها راه را شناختند  به همه کسانی که طرح دو دولتی را بپذیرند باید گفت که وجبی از خاک فلسطین در اختیار صهیونیست‌ها شود از تاریخ حذف می شود شاهد هستیم که از  جنگ 33 روزه تا امروز در  هیچ صحنه ای شکست نخورده و یا عقب نرفتیم. پهپاد فلسطینان 75 کیلومتر  می رود و برمی گردد و اطلاعات  بسیاری را تقدیم حزب الله می کند.

دبیرکل انتفاضه فلسطین در پایان گفت: صلاح زواوی به باورها  و گروه های جهادی تعلق داشته و دارند. همه ملت فلسطین به جهاد و مبارزه باور دارند. سه هفته پیش سه فرزند فلسطینی توسط خیانتکاران داخلی به شهادت رسیدند. آنها از مجاهدین فتح بودند در نظر بگیریم که هیچ گاه به دو دولت اعتراف نخواهیم کرد . اسلو را نخواهیم پذیرفت و با ملت فلسطین تا آزادی فلسطین همسو خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha