• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402060805729
  • منبع : بازار

اعطای جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال کشور به کسب‌وکارهای منتخب سال 1402

اعطای جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال کشور به کسب‌وکارهای منتخب سال 1402

در دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار که به همت انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران و با مشارکت بیش از 163 دانشگاه، سازمان و مجموعه مرتبط، 25 و 26 مردادماه 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی)، و با حضور بیش از چهارصد عضو هیئت علمی از یکصد دانشگاه داخلی و خارجی برگزار گردید، ضمن معرفی شرکت‌هایی که موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال کشور شدند، کتاب‌های منتخب مدیریت کسب‌وکار سال کشور و پایان‌نامه برتر دانشجویی در این رشته معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، در این رویداد که با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با سخنرانی دکتر محمد هادی عسگری رئیس انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران و رئیس شورای راهبردی این کنفرانس و همچنین سخنرانی برجسته‌ترین اساتید و چهره‌های ماندگار مدیریت ایران از دانشگاه‌های مختلف از جمله، پروفسور سیدمهدی الوانی، پروفسور علینقی مشایخی، پروفسور اسداله کردنائیج، پروفسور محمدرضا حمیدی زاده، پروفسور علی رضائیان، دکتر محسن بهرامگیری، دکتر آذرصائمیان، دکتر پرویز درگی و دکتر حمیدرضا عظیمی برگزار گردید، مجموعاً ۱۳۷ مقاله علمی مورد پذیرش و ارائه قرار گرفت.

اعطای جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال کشور به کسب‌وکارهای منتخب سال 1402

در موضوع انتخاب کتاب سال و در بخش تألیف، کتاب برندسازی در هفت گام اثر فرزاد مقدم، کتاب تفکر سیستمی در مدیریت جامعه و سازمان اثر سید جعفر مرعشی، وحیده بلیغ و امیرحسین شریفی و همچنین کتاب گردشگری ورزشی اثر میثم شفیعی رودپشتی، محمد میره ای و نوید معصومی و در بخش ترجمه کتاب استراتژی و چشم‌انداز کسب وکار اثر سعید زنجانی، کتاب مدل‌های تجاری مد اثر روشنک داوری و یاسمن فرهنگ‌پور و کتاب استراتژی بنگاه مادر اثر سید احسان شجاعی و کامیار رئیسی‌فر به عنوان کتاب‌های سال کشور انتخاب و معرفی شدند. ناشران برگزیده این کنفرانس: انتشارات سیته: شاهین ترکمان، نشر شهرآب: علی‌اکبر طورانیان، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی: سرکار خانم توانا، انتشارات بازاریابی: احمد آخوندی و در این مراسم از زحمت‌های داوران عزیز و همه‌ی بزرگوارانی که آثارشان را ارسال کرده بودند صمیمانه سپاسگزاری شد. در موضوع انتخاب پایان نامه برتر سال، پایان نامه مقطع دکتری خانم زینب زمانی با عنوان طراحی مدل یکپارچه کمپین تبلیغاتی با تمرکز بر محتوا، استاد راهنما: دکتر محمدعلی بابایی و استادان مشاور دکتر شهریار عزیزی - خانم دکتر حشمت خلیفه سلطانی به عنوان پایان نامه برتر سال ۱۴۰۲ کشور انتخاب و معرفی شد.

در آئین اختتامیه این رویداد که با حضور دکتر محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر نعمت‌اله رضائی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نهاد ریاست جمهوری و با استقبال قابل توجه اساتید و مدیران برجسته کشور، برگزار شد، پس از دو سخنرانی علمی برجسته، جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال کشور در بخش ساختمانی به شرکت ابنیه‌سازان مقاوم قربانی / در بخش صنعت احداث و انرژی به شرکت مهندسی و ساختمانی جهانپارس/ در صنعت فولاد به مجتمع فولاد بوشهر / در صنعت پوشش‌های ضدحریق به شرکت بهسازان توسعه آرمان (بتا) / در بخش خصوصی صنعت خودرو به گروه بهمن / در کسب‌وکارهای آنلاین به شرکت پویا آریان سدید (گیشه 724) / در صنعت بانکی به بانک سپه و بانک توسعه تعاون/ در صنعت رستوران به شرکت بین‌المللی فرآورده‌های غذایی خوش طعم (سوپر استار) / در صنایع سلولزی و پلیمری به شرکت آسیا نگار گلسار (گروه صنعتی ANG) / در صنعت خودرو به شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا / در صنعت فولاد به فولاد امیرکبیر کاشان / در صنعت گلخانه‌ای به شرکت کیان ایده برنا / در بخش دولتی صنعت خودرو به شرکت سایپا سیتروئن / در کلینیک‌های درمانی به کلینیک ساعی / در صنعت تلکام به شرکت نسیم ارتباط آینده (نسیم تلکام)/ در صنعت پتروشیمی به شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان / در صنایع غذائی به گروه تولیدی ساوانا / در صنعت رسانه‌ای به شرکت هلدینگ برسا (آخرین خبر) / در صنعت فرش به شرکت فرش داریوش/ در صنعت ریسندگی به شرکت طلاریس کاشان / در باشگاه مشتریان به شرکت توسعه فناوران بهین فردا (ایران کارت) / در صنعت بیمه اتکائی به شرکت بیمه اتکائی امین / در صنعت بیمه به کارگزاری رسمی بیمه مستقیم بر خط سایپا / در بازرگانی فولاد به شرکت صنایع فولادی یکتا آهن سپاهان، اعطا شد.

اعطای جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال کشور به کسب‌وکارهای منتخب سال 1402

این رویداد معتبر علمی که توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاه‌های داخلی و حدود ده دانشگاه خارجی و نهادهای معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب‌وکار ایران، اتحادیه انجمن‌های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی کشور، خانه صنعتکاران ایران و ... برگزار گردید، مهمترین برنامه این انجمن برجسته علمی است که هر ساله برگزار می‌گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha