• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403021914126
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار:

طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگویی برای کشور است

طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگویی برای کشور است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان یک طرح الگویی در کشور است و نشان می‌دهد که اگر پای کار باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

محمد کرمی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان گفت: با تلاش تمامی مجموعه وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران این طرح بزرگ انجام گرفت و همه پای کار آمدند تا طرح حفر چاه و انتقال آب انجام شود و این در حالی انجام گرفت که در سال گذشته این منطقه بیابان بود و بیشترین حجم توفان‌ها را در منطقه داشتیم و شرایط کار در منطقه بسیار سخت بود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: از سوی دیگر شرایطی حاکم بود که آب چاه نیمه‌ها در حال اتمام بود و مردم گلایه‌مند و نگران از شرایط پیش رو بودند.

وی گفت: خداوند در کنار تلاش همه مجموعه‌ها، نعمت بارندگی در شمال استان سیستان و بلوچستان را عطا کرد و چاهک های در حال خشکیدن حیات دوباره گرفتند.

کرمی بیان کرد: طرح انتقال آب دریا نیز طرح بی‌نظیری است که بخشی از اعتبارات مورد نیاز آن نیز از صندوق ذخیره ملی تامین شد و این طرح بزرگ هم اکنون در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: کیفیت در اجرای کار بسیار مهم است و باید بر کیفیت امور نظارت شود.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: پروژه تامین آب اضطراری منطقه سیستان یک پروژه بی‌نظیر و الگو است و نشان می‌دهد که اگر بخواهیم در کشور پروژه‌های بزرگ انجام دهیم می‌توانیم به سرعت کار را شکل دهیم.

وی گفت: سرعت در اجرای طرح‌ها را در پروژه‌های دیگر نیز می‌توانیم ببینیم به طوریکه در حوزه ساخت بزرگراه در گذشته سالی ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در سیستان و بلوچستان انجام می‌شد اما امسال این رقم به ۱۸۰ کیلومتر رسیده که جای قدردانی از دست‌اندرکاران این مجموعه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۰ ۰۶:۰۸

چابهار آب ندارد... به فریاد مردمش برسید