• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403022316382
  • خبرنگار : 71955

«مرور دروس امتحانی» از شبکه شاد به صورت «رایگان»/ آغاز این برنامه از ۲۸ اردیبهشت

«مرور دروس امتحانی» از شبکه شاد به صورت «رایگان»/ آغاز این برنامه از ۲۸ اردیبهشت

مدیر محصول شاد با بیان اینکه دانش‌آموزان دو روز قبل از امتحانات، محتوای لازم برای تمامی پایه‌ها و تمام رشته‌ها در امتحانات نهایی را می‌توانند به صورت صددرصد رایگان در شاد ببینند گفت: این کار برای مخاطبان با هدف اجرای عدالت آموزشی و دسترسی برابر برای همه، به اشتراک گذاشته می‌شود.

خشایار فهیم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شبکه شاد برای امتحانات خردادماه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است گفت: با توجه به اینکه امسال آزمون‌های نهایی متوسطه دوم تاثیر مستقیم در کنکور سراسری دارند و دانش‌آموزان سوالات و استرس خاصی در این باره دارند، برنامه ویژه‌ای برای کمک به این دسته از دانش‌آموزان در سراسر کشور در قالب جمع بندی پایانی و مرور مطالب در زمان کوتاهی که حداقل از سطح کنونی بالاتر بروند، تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه در بازه امتحانات از ۲۸ اردیبهشت آغاز و تا ۲۹ خرداد ادامه دارد افزود: متناسب با برنامه امتحانی اعلام شده توسط آموزش‌وپرورش با اولویت امتحانات نهایی در پایه ششم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌های مختلف، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که اصلی‌ترین آن پخش زنده محتوای مرور و جمع بندی پایانی برای بچه‌ها به صورت رایگان و بدون بسته اینترنت در کانال‌های شاد، برگزار می شود.

مدیر محصول شاد با بیان اینکه دانش‌آموزان می توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹، دو روز قبل از امتحانات، محتوای لازم برای تمامی پایه‌ها و تمام رشته‌ها و درس‌ها و امتحانات نهایی برگزار می‌شود را به صورت صددرصد رایگان ببینند ادامه داد: دانش آموزان می‌توانند از محتوای جمع بندی شرکت‌ها و موسسات آموزشی مختلف، آموزش و پرورش و مدرسان برتر و محتوای خوب درسی که برای مخاطبان با هدف عدالت آموزشی و به صورت دسترسی برابر برای همه به اشتراک گذاشته می شود، بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در این ایام بیش از ۲۰۰ مورد پخش زنده، مرور و جمع بندی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که ممکن است در آینده بیشتر هم شود اظهار کرد: به صورت کلی از سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزار محتوای آموزشی متنوع از سوی موسسات مختلف و آموزش و پرورش تولید محتوا و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته که به صورت VOD آموزشی در قسمت فیلم آموزشی شاد در دسترس قرار دارد و متقاضیان می توانند با استفاده از فیلترهای این بخش، محتوای مورد نیاز درس مدنظر خود را انتخاب و در طول ساعت شبانه روز استفاده کنند.

فهیم با بیان اینکه سعی کردیم یک ماه ویژه را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم گفت: این ویژه برنامه یک ماهه تدارک دیده شده است و بعد از پایان امتحانات طبق زمان‌بندی اعلام شده توسط آموزش و پرورش، محتوای کانال به سمت برنامه‌های تابستانی، اوقات فراغت، مهارت آموزی، سرگرمی و ... می‌رود. طبیعتا این اتفاق برای دانش‌آموزان پایه‌های دبستان بدلیل آنکه امتحانات آنها زودتر به پایان می‌رسد، زودتر رخ می‌دهد.

مدیر محصول شاد با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌ها، ارائه مشاوره تحصیلی است که ویژه برنامه‌ای نیز بدین‌منظور تدارک دیده شده است عنوان کرد: در این برنامه درخصوص نحوه مواجهه با آزمون‌های نهایی توضیحاتی ارائه می شود؛ این ویژه برنامه دوم خرداد با حضور مشاوران برجسته کشور که در حوزه مشاور تحصیلی فعالیت دارند برگزار می شود. در این برنامه پخش زنده سعی می‌شود بچه‌ها با بحث نحوه مواجهه با استرس، نحوه مطالعه در روزهای پایانی، قبل از امتحان چکار کنیم، بعد از امتحان چکار کنیم، روز امتحان چکار کنیم، اگر سوالی را بلد نبودم چه کنیم، نحوه شرکت در کلاس‌های جمع بندی و رویدادهای جمع بندی شاد به چه صورت می تواند باشد؟ آشنا شوند.

فهیم با بیان اینکه شرکتهای آموزشی و موسسات مختلفی که با شاد در طول سال همکاری دارند، در کنار آموزش و پرورش در این برنامه مشارکت می کنند گفت: سعی شده از ظرفیت تمامی موسساتی که برای ارتقای آموزش تلاشی داشته‌اند، استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha