• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403022316481
  • خبرنگار : 71505

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

تصمیمات شورای شهر تهران در حوزه حمل و نقل/ به دنبال اختلاف و حاشیه در شورا نیستیم

تصمیمات شورای شهر تهران در حوزه حمل و نقل/ به دنبال اختلاف و حاشیه در شورا نیستیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تلاش شورای شهر به شهروندان تهرانی گفت و یاد آور شد: شورای اسلامی شهر تهران، تصمیمات تأثیرگذار و انقلابی در حوزه حمل و نقل شهر اتخاذ می کند.

گزارش ایسنا، محمد آخوندی در دویست‌وسی‌پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود ضمن تسلیت فوت خبرنگار پیشکسوت سازمان صداوسیما حسین تبریزی گفت: نکته‌ای را لازم است به مردم شریف تهران، ری و تجریش که به ما رأی دادند عرض کنم و این است که تلاش ما بر این بوده است که از روز اول همه توانمان را بگذاریم تا مشکلات شهر را به آن اندازه‌ای که امکان دارد و فرصت‌ها و منابع به ما اجازه می‌دهد؛ حل کنیم. 

وی ادامه داد: حتماً قصور و تقصیر در انجام وظایف داریم و حتماً می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم. اما واقعاً تلاش ما بر این بوده است که مشکلات شهر حل شود؛ نمونه‌اش در حوزه حمل و نقل است که شورای شهر ۳ سال پی‌درپی وقت گذاشته و تصمیم های انقلابی گرفته است و بودجه مناسبی را در این حوزه مصوب کردند. در کنار آن، شهرداری نیز تلاش می‌کند که آن برنامه های مصوب شده در شورا را اجرا کند. این یک نمونه از تلاش شورای شهر تلاش کرده است.

آخوندی افزود: ما بنای کار کردن داریم و تلاش برای حل مشکلات می‌کنیم. اگر مردم پیام‌های دیگری گاهی دریافت می کنند؛ باید بدانند که پیام‌ کلی شورا نیست؛ چراکه ما دنبال اختلاف، حاشیه و … نیستیم. اما این اتفاقات اخیر نیز طبیعت کار شورایی است و توصیه رئیس شورای شهر در هفته گذشته هم باید مورد توجه همه ما برای ادامه مسیر باشد که در سال پایانی، به نحو مطلوب خدمت به مردم را دنبال کنیم تا در پایان دوره، شرمنده مردم، خدا و رهبری عزیز نباشیم. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: اگر اتفاقاتی میوفتد و اشتباهی کردیم؛ توجیح نکنیم و اشتباهات را قبول کنیم. عده‌ای که در  شورای شهر حرف‌هایی را زدند؛ چند موضع گرفتند. باید بگویم که بهتر است بیشتر از این مسائل را باز نکنیم تا مردم دلسرد و مأیوس نشوند. بنده این قول را به سهم خودم به مردم می‌دهم تا روز آخر به وظایفمان عمل خواهیم کرد. 

وی خطاب به پرسنل شهرداری تهران بیان کرد: شهرداری تهران پرسنلی دارد که کاری نیست از دست این افراد برنیاید. حتی وقتی مدیرانی را از بیرون شهرداری در شهرداری منصوب کردند؛ تذکرات لازم را به شهرداری دادم. گاهی از عضو شورای شهر حرف هایی را می شنوند که هیچ‌کاری در شهرداری انجام نشده است. بنابراین لازم است به پرسنل شهرداری بگویم نگران نباشند و این حرف‌ها تأثیری در کارهایشان نداشته باشد. بارها پرسنل گفتند که در حوزه‌ای ما وقت گذاشتیم؛ برنامه ریزی کردیم و خارج از وقت اداری آن سیاستی که شورای شهر مصوب کرده را تلاش کردیم که سریعتر اجرا کنیم. اما چرا شما میکروفن روشن می‌کنید و می‌گویید هیچ کاری انجام نشده است؟!

آخوندی تاکید کرد: به سهم خود از پرسنل شهرداری عذرخواهی می‌کنم و باید بگویم که نگران نباشند و این صحبت‌ها در اراده شما تأثیری نداشته باشد؛ چراکه این نظر کلیت شورای شهر نیست. امیدوارم در سال پایانی شورای شهر و شهرداری خدمات بیشتری به مردم تهران ارائه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha