• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403022316515
  • خبرنگار : 71505

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد

ضرورت ارتباط مستقیم نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر تهران

ضرورت ارتباط مستقیم نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، بر ضرورت و اهمیت برقراری ارتباط مستقیم میان نمایندگان مردم شهر تهران در مجلس و اعضای شورای شهر تهران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در جریان دویست و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت خبرنگار پیشکسوت سازمان صدا و سیما در حوزه شهری به جامعه خبری و خانواده وی گفت: دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده و با ولادت امام رضا (ع) هم پایان می‌یابد؛ امیدواریم که از این فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببریم. 

وی در ادامه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز برگزار شد و نمایندگان راهی مجلس شدند. از خداوند می‌خواهیم که با برنامه‌ریزی درست و کار صحیح و مناسب در مسیر خدمت به مردم موفق بوده و توفیق خدمتگزاری را به خوبی بیابند. در جریان جلساتی که هفته گذشته با برخی از نمایندگان برگزار شد بر برقراری یک ارتباط مستقیم و سازمان یافته با شورای شهر استان تهران تأکید شد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص آغاز نمایشگاه کتاب و انجام این اقدام بزرگ فرهنگی در کشور  ضمن انتقاد به محل برگزاری این رویداد تاکید کرد: مشاهده برگزاری چند نمایشگاه از جمله نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از مهم‌ترین حرکت‌های فرهنگی برجسته کشور که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته و هم اکنون سی و پنجمین سال برگزاری‌اش را طی می‌کند؛ بسیار در بحث فرهنگ‌سازی تاثیرگذار است که البته نسبت به محل برگزاری آن انتقاد داریم، اما امیدواریم که تاثیرات فرهنگی خود را همچنان داشته باشد. 

وی افزود: متأسفانه نمایشگاه‌های دیگری نیز وجود دارد که صدای شهروندان را درآورده و ما هم فریاد می‌زنیم و امیدواریم مسئولین هم بشنوند و از آن حجم کیسه‌ای که دوخته‌اند، بکاهد و به فریاد مردم برسند، شاید خدا را خوش بیاید.

چمران در ادامه اظهاراتش با ابراز تأسف از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در رفح افزود:  بحث غزه و فلسطین و جنایات اشغالگر قدس همچنان ادامه دارد؛ گلوله باران و بمباران رفح در کمال بی‌رحمی و رانده و آواره شدن مردم آنجا از خانه و زندگی‌شان، با حمایت دولت آمریکا همچنان ادامه دارد؛ آن‌ها اعلام می‌کنند که ما نمی‌خواهیم به اسرائیل سلاح دهیم اما در عمل به طور مرتب تسلیحات روانه اسرائیل می‌شود؛ این بمب‌هایی که بر سر مردم غزه فرود می‌آیند ساخته آمریکاست.

رئیس شورای شهر تهران با تحسین و تقدیر از اقدام دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: دانشجویان آمریکایی علیه اقدامات آمریکا به پا خواسته و این جنبش را در سایر کشورها نیز علیه اسرائیل به وجود آوردند؛ تاکنون شمار زیادی از آنان دستگیر شده‌اند اما دولت ظالم آمریکا پشت اسرائیل ایستاده و همچنان از جنایات اسرائیل حمایت می‌کند؛ نه تنها بایدن بلکه هر که در دولت آمریکاست در این جنایت شریک است؛ امیدواریم هرچه زودتر آن‌ها به پیروزی نهایی برسند. 

وی در ادامه ضمن تقبیح اقدام ناپسند نماینده اسرائیل در سازمان ملل در اهانت به منشور این سازمان گفت: پیروزی مهم دیگر پذیرش عضویت کامل فلسطین و مجموعه سازمان ملل است که دستاورد بزرگی است و امیدواریم که در شورای امنیت این سازمان نیز به تأیید برسد و استقلال فلسطین به عنوان یک دولت مستقل که بوده و هست و خواهد بود، در شورا نیز تایید شود. حرکت زشت و قبیح نماینده اسرائیل در خصوص منشور سازمان ملل این پیام را دارد که ما کار خود را با جسارت و بی‌ادبی ادامه می‌دهیم چرا که آمریکا و چند کشور اروپایی پشتیبان ما بوده و از ما حمایت می‌کنند. ان‌شاالله شاهد سقوط قطعی این رژیم انسان کش، جانی و به دور از تمدن باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha