• شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 93021308451
  • خبرنگار : 71429

اظهارات حسین‌آبادی درباره پرونده تاج‌زاده

اظهارات حسین‌آبادی درباره پرونده تاج‌زاده

وکیل‌مدافع مصطفی تاج‌زاده با اشاره به ملاقات با موکلش در هفته گذشته، گفت که امروز (شنبه) خانواده موکلم نیز با وی دیدار می‌کنند.

وکیل‌مدافع مصطفی تاج‌زاده با اشاره به ملاقات با موکلش در هفته گذشته، گفت که امروز (شنبه) خانواده موکلم نیز با وی دیدار می‌کنند.

امیر حسین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب، اظهار کرد: هفته گذشته برای پیگیری آخرین وضعیت پرونده موکل و احضارش به دادگاه، با وی ملاقات کردم.

وی با یادآوری اینکه زمان رسیدگی به پرونده موکلش، 20 اردیبهشت ماه در شعبه 28 دادگاه انقلاب تعیین شده است، از بیان جزییات احضار موکلش به دادگاه خودداری کرد و ارایه اطلاعات بیشتر در این رابطه را به اخذ تصمیم از سوی موکلش موکول کرد.

بر اساس این گزارش، مصطفی تاج‌زاده در سال 88 به اتهام اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به 6 سال حبس تعزیزی محکوم شد که از زمان حضور وی در زندان، پرونده دیگری برای وی تشکیل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۱۲:۴۰

«من المؤمنين رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله عليه...»

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۱۵:۲۵

واقعا جاي تاسف دارد بهترين مديريت هشت سال جنگ تحميلي که مورد تاييد بنيانگذار جمهوري اسلامي و اکثريت امت است در زندان و يا حصر هستند کساني که به فرمايش امام عرضه اداره يک نانوايي را ندارند ظرف هشت سال گذشته با درآمد پنجاه سال گذشته نفتي وضعيت اقتصادي کشور را به وخامت فعلي رساندند

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۱۵:۲۸

اگر کساني که از هشت سال پيش به ناکارآمدي و بي‌کفايتي احمدي‌نژاد پي برده بودند فتنه‌گرند پس کساني که با حمايت از دولت احمدي‌نژاد با وجود درآمد هشتصد ميليارد دلاري به وجودآورنده وضعيت اسفناک اقتصادي هستند چه نام دارند؟ حضرات کي به اشتباه فاحش خود پي ميبرند و از امت عذرخواهي خواهند نمود؟

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۳۰ ۱۶:۰۹

کدوم بیکفایتی؟