• دوشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 94032514605
  • خبرنگار : 71060

توصیه‌های استاندار تهران به مخابرات

توصیه‌های استاندار تهران به مخابرات

استاندار تهران گفت: لازم است مخابرات برای برون‌رفت از بن‌بست خود نیز تلاشی کرده و راهی پیدا کند، چرا که نمی‌توان همه چیز را از دولت طلب کرد.

استاندار تهران گفت: لازم است مخابرات برای برون‌رفت از بن‌بست خود نیز تلاشی کرده و راهی پیدا کند، چرا که نمی‌توان همه چیز را از دولت طلب کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سیدحسین هاشمی امروز در مراسم افتتاح 370 پروژه مخابراتی در استان‌های تهران و البرز به صحبت پرداخته و عنوان کرد: از زمانی که در مجلس بودم درباره مخابرات بحث توسعه مخابرات مورد توجه قرار داشت، چرا که پس از واگذاری این شرکت نگرانی‌های جدی در این زمینه وجود داشت.

وی در ادامه این شرکت را عضوی جدانشدنی از توسعه دانست و افزود: صنعت ارتباطات نسبت به تمام صنایع پیشرفت سریع‌تری دارد و در دنیا شرایط به همین شکل است و ما نیز راهی نداریم به غیر از آنکه با دنیا همگام شده و در این حوزه سریع‌تر حرکت کنیم زیرا اگر غیر از این باشد توسعه کشور با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

هاشمی همچنین متذکر شد: نکته دیگر آنکه مخابرات در حال حاضر در دست بخش خصوصی قرار دارد و لازم است نگاه این بخش هم خصوصی باشد اما اکنون در برخی صحبت‌های مسوولان مخابراتی همان کلام مدیران دولتی پیدا می‌شود در حالی که مدیران این شرکت باید راهی برای خروج از بن‌بست پیدا کرده و همه چیز را از دولت طلب نکنند.

استاندار تهران ادامه داد: لازم است ضریب بهره‌وری این شرکت 100 درصد باشد اما آیا این اتفاق اکنون افتاده است؟ اگر مخابرات در چنین شرایطی قرار داشته باشد به عنوان مثال می‌تواند از مجلس هم درخواست کند که در برنامه‌ی ششم توسعه چند بند به آن اختصاص داده شود، اما اکنون هنوز بهره‌وری این شرکت مناسب نیست و در چنین شرایطی نمی‌توان از دولت و مجلس انتظار داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت استان تهران اشاره کرد و گفت: تهران پیشانی نظام است و نباید این پیشانی در هیچ زاویه‌ای کدر باشد، اکنون کل خبرگزاری‌های جهانی و سفارتخانه‌ها و مراکز بین‌المللی دیگر در تهران مستقر هستند و کوچک‌ترین ضعف در ارائه‌ی سرویس به این بخش‌ها باعث می‌شود در کل در مورد نظام در دنیا موضع‌گیری متفاوتی صورت بگیرد به همین دلیل لازم است به‌روز‌ترین سیستم‌ها در تهران باشد.

استاندار تهران در ادامه‌ی صحبت‌های خود با اشاره به دومین سالگرد آغاز به کار دولت متذکر شد: آنهایی که الفبای اقتصاد را بلد باشند می‌دانند که طی این مدت چه کارهای بزرگی اتفاق افتاده است اکنون نیز ما امیدواریم نشست‌های 1+5 در دهم تیرماه به گونه‌ای پیش رود که شاهد یک تحول اقتصادی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۲۱:۳۸

يا بايد مخابرات دوباره دولتي بشود يا که خصوصي سازي واقعي بشود.