• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 95050101785
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس:

امنیت و سلامت اقتصادی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: از مولفه‌های مورد نیاز برای اقتصاد مقاومتی، اول امنیت اقتصادی و دوم سلامت اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، حمید گرمابی در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه که روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: درباره امنیت اقتصادی جنبه‌های مختلفی وجود دارد. خوشبختانه در منطقه‌ای که در اطراف ما آشوب است، با سیاست‌های مقام معظم رهبری و تلاش جان‌برکفان سپاه و نیروی انتظامی و سازمان‌های مربوطه در این منطقه در شرایط امنیت به سر می‌بریم و اقتصاد هم یکی از مسائلی است که از اولین نیازهایش، وجود امنیت است و هرگونه ناامنی، اثر مستقیم روی اقتصاد و مباحث مربوطه‌اش دارد، خوشبختانه از این لحاظ کشور ما در منطقه، شرایط بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: مورد دیگر نیز سلامت اقتصادی است که از مشخصه‌های مورد نیاز اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود و جنبه‌های مختلفی دارد. یکی از مشکلاتی که در کشور داشته‌ایم مباحث سلامت مالی و عدم وجود فساد است. یک نمود آن همین فیش‌های نجومی بوده که صحبتش زیادست. اگر سلامت اقتصادی در کشور وجود نداشته و فساد مالی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری با مشکل مواجه خواهد شد که به هر حال در این زمینه حرکت خوبی شروع شده و امیدوارم این حرکت ادامه داشته باشد و در همه ارکان نظام سلامت اقتصادی در کشور حاکم شود. از حق نباید گذشت که اغلب مدیران مملکت، خوشبختانه مدیران پاک‌دست و سالمی هستند و این تعداد و درصد کمی که پیدا می‌شوند، مشکل‌زاست.

گرمابی عنوان کرد: سلامت اقتصادی بسیار مهم است و همه ما در هر جا و در هر سازمان و اداره‌ای که هستیم باید مراقب باشیم، چرا که فکر می‌کنم این یک فرهنگ است و قطعاً با دستور درست نخواهد شد. باید در هر مقام و موقعیتی که هستیم، بدانیم رعایت سلامت اقتصادی و مالی می‌تواند به شفاف شدن وضعیت مالی کشور کمک کند که از مشخصه‌های اقتصاد سالم همین شفافیت و سلامتی است که در همه ارکان باید وجود داشته باشد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha