• شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۵ / ۲۳:۱۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 95071710781
  • خبرنگار : 71417

انصارالله جنایت سعودی‌ها در صنعاء را محکوم کرد

انصارالله جنایت سعودی‌ها در صنعاء را محکوم کرد

سخنگوی رسمی انصارالله یمن تأکید کرد که تجاوزگران سعودی با وحشیگری بی‌سابقه ای به قتل و خونریزی ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله یمن در واکنش به بمباران سالن محل برگزاری مراسم عزاداری در صنعاء که صدها شهید و مجروح بر جا گذاشت، تصریح کرد، تجاوزگران با وحشیگری بی‌سابقه و با همدستی بین‌المللی همچنان به قتل و کشتار مردم بی‌گناه ادامه می‌دهند. این همدستی در حد مشارکت مستقیم از طریق آزاد گذاشتن آل سعود در تکمیل طرح به خاک و خون کشیدن یمن از طریق سلاح‌‌های آمریکایی است.

به گزارش المسیره، وی افزود: یمنی‌ها همچنان به برپایی مناسبت‌های اجتماعی خود و حضور در کنار یکدیگر در مراسم شادی و عزا ادامه می‌دهند اما جنایت‌کاران و قاتلان چشم دیدن این مناسبت‌ها را نیز ندارند و بارها مناسبت‌های اجتماعی آنها خواه عروسی یا عزاداری را هدف قرار داده‌اند.

عبدالسلام اظهار داشت: زمانی که سازمان ملل و جامعه بین‌المللی با سکوت خود از جنایت‌کاران سفاک حمایت می‌کردند، جنایت‌های کشتار جمعی یکی پس از دیگری به وقوع پیوست و به حدی این کشتارها شدید است که جنایت‌های رژیم صهیونیستی و دیگر کشتارها در برابر آن چیزی به نظر نمی‌آید.

سخنگوی انصارالله خاطرنشان کرد: آل سعود با خونسردی مرتکب جنایتی شد که عرق شرم بر پیشانی انسانیت می‌نشاند. آن‌ها با هدف قرار دادن مراسم عزاداری در سالنی بزرگ در صنعاء، مراسم عزای اجتماعی را به مراسم عزا در سوگ مرگ وجدان جامعه بین‌الملل تبدیل کردند که عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

وی با تأکید بر این که خونریزی را باید با خونریزی پاسخ داد، ابراز امیدواری کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی بر حملات خود به دشمن بیفزایند.

عبدالسلام گفت: ما ایمان داریم که قاتلان از عدالت آسمانی در امان نخواهند بود؛ حتی اگر گمان کنند که از عدالت زمینی جان سالم به در می‌برند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha