• یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 95071811272
  • خبرنگار : 71429

سرپرست اداره‌کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه:

تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده نتایج آزمون مترجمان اعلام شود

تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده نتایج آزمون مترجمان اعلام شود

سرپرست اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه گفت: تلاش می کنیم تا یک ماه آینده نتایج آزمون مترجمان رسمی را اعلام کنیم.

احمد اسدیان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ما پیگیر هستیم تا به کمک معاونت حقوقی قوه قضاییه، نتایج آزمون مترجمان رسمی را اعلام کنیم.

وی با یادآوری اینکه آزمون تستی مترجمان رسمی سال گذشته برگزار شد، گفت: برای داوطلبان سقف نمره گذاشته بودیم و باید درصدی از آن را کسب می کردند که در این صورت برای آزمون تشریحی دعوت به مصاحبه می شدند و این آزمون هم امسال برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آزمون مترجمان رسمی قوه قضاییه راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی مصوب 20/ 3/ 1316 است که پس از 9 سال در تاریخ 5 مردادماه سال 94 برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۵:۱۲

با سلام لازم به ذکر است که نتیجه بخش تستی آزمون مهر ماه سال 94 اعلام شد، نتیجه بخش تشریحی بهمن ماه سال 94، سپس افرادی که موفق به کسب نمره شده بودند اردیبهشت ماه برای مصاحبه دعوت شدند. مصاحبه ها خرداد و تیرماه انجام شد. در این آزمون 389 نفر از سراسر کشور در دو مرحله قبول شدند که 208 نفر از تهران هستند.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۲۳:۲۵

سلام با تشکر از جناب آقای دکتر اسدیان واقعا خیلی زحمت کشیدیم و منتظر ماندیم خیلی خبر خوبی بود

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۴ ۱۳:۲۶

متاسفانه همانطور كه مستحضريد حدود ١٤ ماه از امتحان مي گذرد و هنوز نتايج اعلام نشده. خواهشمنديم مدير كل محترم اداره اسناد و امور مترجمان بذل عنايت فرموده و دستور تسريع در روند اعلام نتايج را مبذول فرمايند.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۸ ۱۳:۲۲

سلام الان دقیقا یک ماه از تاریخی که گفته بودن گذشته اما خبری از نتایج نیست. لطف کنید پیگیری کنید.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۹ ۰۴:۰۳

این آزمون از زمان اعلام نیاز نزدیک دو سال طول کشده است و در این مدت مسئولین محترم بارها و بارها با اعلام زمان های متفاوت و عدم تعهد به این اعلام ها، متقاضیان مترجمی رسمی را کلافه کرده اند. آخرین بد عهدی هم همین اعلام زمان فوق توسط آقای اسدی است. سوال بنده و بسیاری از متقاضیان این آزمون این است که چرا یک آزمون باید این اندازه طول بکشد؟ از خبرگزاری محترم ایسنا درخواست میکنم این مسئله تاخیر بیش از حد و شائبه دار را پیگیری کند. با تشکر

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۰ ۲۱:۲۹

متاسفانه طولانی شدن بیش از حد زمان اعلام نتیجه این ازمون خیلی ها را نسبت به کفایت سازمان مربوطه بدگمان کرده است.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۰ ۰۲:۳۶

شایعات بسیاری در مورد دلایل این تاخیر شنیده میشود. لطفا برای روشن شدن وضعیت پیگیری بفرمایید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۰ ۱۰:۳۳

بیش از یک ماە گذشت ولی خبری نشد الان از زمان ثبت نام نزدیک به ۲ سال و از زمان اتمام مصاحبه ها ۵ ماه گذشته و ما همه سردرگم و افسرده شدیم. لطفا شما پیگیری کنید جواب ما را که نمی دهند.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۳ ۱۸:۴۴

با تشکر از ایسنا. چند روزی است شایعه شده که نتایج این آزمون تا دو هفته دیگه اعلام میشه. لطفا پیگیری و اطلاع‌رسانی بفرمایید