• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 95082315815
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

اعطای نشان ملی مسوولیت اجتماعی به خانواده معلم فداکار خاشی

اعطای نشان ملی مسوولیت اجتماعی به خانواده معلم فداکار خاشی

ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش گفت: در نخستین همایش مسئولیت اجتماعی که 24آبان ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور برگزار می شود از خانواده معلم فداکار توسط رییس جمهور تجلیل بعمل آمده و نشان ملی مسئولیت اجتماعی به ایشان اعطا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی شجاعی ادامه داد: انتخاب معلم فداکار خاشی به عنوان چهره ملی مسوولیت‌شناسی و اعطای نشان ملی به خانواده ایشان، افتخاری بزرگ در سایه فداکاری و ایثار و از خودگذشتگی معلم فداکار در دورترین نقطه مرزی کشور در راه برافراشته نگه داشتن پرچم علم آموزی و تعلیم و تربیت است و خود گواه حیات و پویایی انسانیت در جامعه در بین تمام اقوام و مذاهب است.

شجاعی گفت: پرداختن سینمایی به زندگی معلم ‌فداکار بهترین سوژه برای فیلم‌نامه نویسی و ساخت یک اثر هنری برای انتقال مفاهیم انسانیت از دریچه هنر و از بعد فداکاری این معلم در دورترین نقطه ایران و در نقطه صفر مرزی با پاکستان در بخش مرکزی خاش است که بسیار در وجه الگوسازی و معرفی هنجارهای زیبای انسانی می‌تواند اثرگذار باشد.

شجاعی ادامه داد: حیات این معلم در گمنامی منشا خیر و آگاهی بود و اکنون هم که در بین‌ ما نیست و در اوج شهرت،  ایثارشان مایه وحدت و درس‌پذیری جامعه وافتخاری برای جامعه پرتلاش فرهنگی و خانواده ایشان است و قطعا نمونه ایشان در جامعه فاخر آموزش و پرورش کم ‌نیست.

بخشدار مرکزی خاش ضمن تقدیر از پیگیری‌های مدیرکل بهزیستی استان در خصوص ایجاد مقدمات اعطای این نشان ملی به خانواده معلم فداکار از طریق رییس سازمان بهزیستی کشور و هم‌چنین وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: نهادهایی مانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد و هلال احمر و... نمونه‌های سازمانی شخصیت معلم فداکار در مقیاس بسیار بزرگ از ایثار و نوع دوستی و بشردوستی‌اند که در سخت‌ترین شرایط محبت و عشق را به همنوع خود معنا می‌بخشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha