به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملت، پس از مشارکت بالغ بر ۵۰ هزار نفر از مشتریان شبکه بانکی کشور در انتخاب محبوبترین بانکها، مراسم اختتامیه"جشنواره بانک محبوب من" در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با حضور مدیران ارشد بانکها برگزار و بانک ملت عنوان"محبوبترین بانک" را از آن خود کرد.
در عین حال، شرکتکنندگان در این جشنواره، بانک ملت را در حوزه "خدمات الکترونیک" نیز به عنوان محبوبترین بانک انتخاب کردند.
جشنواره«بانک محبوب من» از ابتدای دیماه آغاز شد و تا ۶ بهمنماه به مدت ۳۶ روز ادامه داشت.
در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مدیران شبکه بانکی کشور، از بانکهای برتر در سال ۹۵ با اهدای تندیس تجلیل شد.
همچنین سایت بانکی، سه دوره است که جشنوارهای با نام «بانک محبوب من» برگزار میکند. در این جشنواره خدماتدهی بانکها از سوی مشتریانشان به بوته نقد گذاشته میشود.
بانک ملت اعلامکرد: قرار است تا گزارش تحلیلی عملکرد هر بانک از سوی دبیرخانه و در یک گزارش صد صفحهای کاربردی، به بانکها ارائه شود.
انتهای پیام
نظرات