• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 96050201094
  • منبع : نمایندگی لرستان

دبیرشورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا(عج):

امنیت و رفاه ملت ایران در دست استکبار جهانی نیست

دبیرشورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) گفت: امنیت و رفاه ملت ایران در دست استکبار جهانی نیست.

به گزارش ایسنا، حجت‎الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع  در مراسم سالگرد قبول قعطنامه 598 و سالروز  عملیات مرصاد، اظهار کرد: ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کرد که با سلاح ایمان می ‎ توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس اگر چه به پایان رسیده، ولی گنج نهان آن تازه سر از خاک بیرون آورده است، افزود: در دوران دفاع مقدس با دست خالی به جنگ استکبارجهانی رفتیم و با تکیه و توکل به قدرت خدواند متعال و اعتقاد به نصرت و یاری او پیروز میدان نبرد شدیم.

دبیرشورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) تصریح کرد: امروز در شرایطی ملت ایران در امنیت و آسایش است که همه کشورهای منطقه درگیر جنگ هستند و این امنیت مرهون خون شهدا و مدافعان حرم است.

مهدوی ارفع اضافه کرد: اگر امروز در برابر استکبار استکبار جهانی ایستاده ‎ ایم به برکت مجاهدت ‎ های شهدا است و استکبار جهانی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران می ‎ ترسد.

وی با اشاره به درس آموزی از پذیرش قعطنامه، افزود: بعد از پذیرش قعطنامه دشمن از این فرصت استفاده کرد و با نفوذ منافقین قصد ضربه زدن به نظام را داشت که رزمندگان دلیر ایران اسلامی در عملیات مرصاد آنها را نابود کردند.

دبیرشورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) اظهار کرد: درس عبرت آموز قعطنامه 598 این بود که ما یک ذره مقاومت را کم کردیم و باعث شد که دشمن به قصد ضربه زدن اقدام کرد.

مهدوی ارفع تصریح کرد: عملیات مرصاد زمانی رخ داد که ارتش، سپاه و بسیج در آمادگی کامل بودند و فقط یک ذره ادبیات انقلابی کمرنگ شد که نزدیک بود ضربه سختی از دشمن بخوریم.

وی با اشاره به برجام، اضافه کرد: رهبر انقلاب بارها نسبت به بدعهدی آمریکا هشدار داد اما مسئولان با قرارداد برجام به این مهم پی بردند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

دبیرشورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) خاطرنشان کرد: اگر سپاه نبود امروز مقاومت اسلامی در منطقه وجود نداشت و باید در مرزهای کشور خودمان با تروریست ‎ ها نبرد می ‎ کردیم .

مهدوی ارفع گفت: ملت ایران با ادبیات انقلابی دنیا را مات و مبهوت کرد براین اساس نباید فهم انقلابی را با دیپلماتیک عوض کنیم زیرا این خواسته دشمنان است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha