• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 96071206491
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار:

ستاد احیای دشت قزوین تشکیل شود

ستاد احیای دشت قزوین تشکیل شود

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: برای تسریع در پاسخگویی به متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توان مناطق سرمایه‌گذاری در استان را تعریف کرد و اداره منابع طبیعی نیز با تشکیل بانک جامع اطلاعات اراضی قابل‌واگذاری استان، در این خصوص اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی، مهم‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید در حوزه سرمایه‌گذاری را ایجاد و تأمین آرامش و امنیت برای سرمایه‌گذاران دانست و اظهار کرد: شرایط سرمایه‌گذاری در استان فراهم است.


وی در راستای ترغیب سرمایه‌گذاران بر حل مشکلات آن‌ها تأکید کرد و ادامه داد: فرمانداران و بخشداران و مسئولان استان باید برای حل مشکلات و مطالبات سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف تلاش نمایند تا سرمایه‌گذاران باانگیزه و علاقه بیشتر به استان وارد شوند.

زاهدی اضافه کرد: برای تسریع در پاسخگویی به متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توان مناطق سرمایه‌گذاری در استان را تعریف کرد و اداره منابع طبیعی نیز با تشکیل بانک جامع اطلاعات اراضی قابل‌واگذاری استان، در این خصوص اقدام کنند.

استاندار قزوین تأکید کرد: سازمان همیاری شهرداری استان نیز به‌عنوان کارگزار میان دولت، مالک زمین و سرمایه‌گذار وارد عمل شود تا از اتلاف وقت سرمایه‌گذاران جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: رفع معارض زمین‌های واگذارشده به سرمایه‌گذاران بر عهده دولت است و باید هم دستگاه واگذارکننده و هم فرمانداران و بخشداران برای رفع معارض اقدام کنند.

استاندار قزوین در خصوص اهلیت سرمایه‌گذاران تصریح کرد: در این خصوص باید سوابق متقاضی سرمایه‌گذار را نیز دریافت و بررسی کرد.

به گفته زاهدی باید قاعده مشخصی برای زمین‌های قابل‌واگذاری طبق میزان سرمایه‌گذاری تعیین شود تا از درخواست بیشتر زمین و تحویل آن جلوگیری گردد.

وی خاطرنشان کرد: باید با کار فرهنگی و اجتماعی مردم را با موضوع سرمایه‌گذاری در استان آشنا ساخت تا خود مردم در برابر فرایند سرمایه‌گذاری در اراضی استان مانع نشوند.

به گزارش ایسنا، قزوین یکی از استان‌های صنعتی کشور است که درزمینهٔ بهره‌برداری از انرژی‌های نو بادی و خورشیدی در کشور پیشرو است و تاکنون مجوز 4 هزار مگاوات برای بهره‌برداری از این انرژی‌ها در استان صادرشده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha