• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96080200999
  • خبرنگار : 71505

یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم تعامل میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش

لزوم تعامل میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر لزوم تعامل فیمابین برای آموزش ماموریت‌های محوله شهرداری تهران به دانش آموزان، گفت: نیاز است که شهرداری تهران و مجموعه آموزش و پرورش در حوزه ماموریت‌های شهری همکاری داشته باشند و آموزش و پرورش آموزش‌های این حوزه را به دانش آموزان ارائه کند.

به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: دانش آموزان هر جامعه‌ای سرمایه‌های آن جامعه محسوب می‌شوند. لذا باید برای آنها برنامه ریزی درستی داشته باشیم و آموزش‌های مناسبی را به آنها ارائه کنیم.

وی افزود: قطعا با ارائه آموزش‌های صحیح و برنامه ریزی مناسب، دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های جامعه می‌توانند در آینده کشور مدیریت و راهبری درستی را برای ما تضمین کنند.

وی ادامه داد: خانواده و آموزش و پرورش در کشور ما گسترده است و در حال حاضر نیز با کمبود منابع مواجه است لذا می‌طلبد همه دستگاه‌ها در مسیر تحقق اهداف آموزش و پرورش به این مجموعه یاری برسانند.

شهرداری تهران طی سنوات گذشته تعاملات خوبی با مجموعه آموزش و پرورش داشته است. بر اساس این تعاملات مجموعه مدیریت شهری انتظار دارد که نگاه آموزش و پرورش به این مجموعه به مدیریت شهری صرفا نگاه پشتیبانی و ارائه منابع و تدارکات نباشد، بلکه آموزش‌های متناسب با ماموریت‌های شهرداری نیز توسط آموزش و پرورش به دانش آموزان ارائه شود تا آنها با مفاهیمی همچون شهر، حقوق شهروندی و سایر ماموریت‌های مدیریت شهری آشنا شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طرح شهردار مدرسه اشاره کرد و افزود: این طرح یک تربیت مدنی برای دانش آموزان قلمداد می‌شد. طرحی که باید به صورت جدی‌تری در دستور کار قرار گیرد. در حقیقت آموزش و پرورش در بعد نرم افزاری اجرای طرح‌هایی همچون طرح شهردار مدرسه را باید جدی بگیرد و در این خصوص گزارشی به شورا ارائه کند. باید در یک تعامل فی مابین برای آموزش حوزه‌های مختلف ماموریت‌های مدیریت شهری همچون رعایت مسائل بهداشتی، حفظ محیط زیست، ترافیک و ... گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha