• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 99041007861
  • منبع : سازمان قضایی نیروهای مسلح

استاندار خراسان شمالی:

با وجود تمامی نداشته‌ها، مشارکت خراسان شمالی در انتخابات بیش از سایر نقاط بود

با وجود تمامی نداشته‌ها، مشارکت خراسان شمالی در انتخابات بیش از سایر نقاط بود

استاندار خراسان شمالی گفت: با وجود تمامی نداشته‌ها، در دوران انتخابات ۱۵ درصد مشارکت مردم استان خراسان شمالی بیش از سایر نقاط کشور بود.

به گزارش ایسنا، در آئینی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، مسلم محمدیاران به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی معرفی و از خدمات علی ناصری تقدیر شد.

حجت الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این مراسم با اشاره به نقش وحدت در جامعه گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا به خصوص در ماه مبارک رمضان، مردم  در لبیک به فرموده مقام معظم رهبری با همدلی به یاری هم شتافتند و صحنه های زیبایی را خلق کردند.

وی افزود: وحدت باعث موفقیت در تمامی سطوح جامعه است و حزب بازی عامل تفرقه است و تنها یک حزب داریم  و آن هم به تعبیر قرآن حزب‌الله است. 

این مقام قضایی، خدمت به مردم را بهترین راه برای کسب رضای خدا دانست و گفت: در هر اداره و ارگانی که فعالیت می کنید خادم مردم باشید و تنها به خدمت کردن به ملت فکر کنید. 

بهرامی توجه به معنویات را یک ضرورت برای کارگزاران نظام دانست و افزود: قلب انسان حریم خداست و غیر خدا را در آن راه ندهیم و در قرآن و آموزه های دینی به یاد خدا بسیار سفارش شده است. 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: اگر قلب را نورانی کردیم خداوند نعمت ها را برای ما به ارمغان خواهد آورد و قرآن و  اهل بیت (ع) در سرگردانی راهنمای ما هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی از همدلی موجود بین مسئولان استان قدردانی کرد.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در این مراسم گفت: سیستم قضایی استان درک درستی از خدمت گذاری دارند. 

وی با اشاره به همدلی، هم‌افزایی و مشارکت همه بخش‌های استان برای رفع مشکلات گفت: اعضای شورای تامین برای حل مسائل استان با مشارکت و هم افزایی تلاش زیادی کردند و هرگاه مشکلی در استان بروز کرد، دغدغه ای برای کشور ایجاد نشد. 

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: با وجود تمامی نداشته‌ها، در دوران انتخابات ۱۵ درصد مشارکت مردم استان بیش از سایر نقاط کشور بود.

حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: بین همه دستگاه ها، نیروهای مسلح و مجموعه اجرایی روح اعتماد و وحدت برای پیشبرد اهداف در استان حاکم است و با حفظ استقلال جایگاه اداری در کنار یکدیگر برادرانه، دلسوزانه و متعهدانه مشکلات مردم را حل می‌کنند.

وی ارتباط نیروهای مسلح استان را بسیار مطلوب دانست و گفت: مجموعه سازمان‌ها و ادارات دستگاه قضایی نیز ارتباط بسیار مطلوبی دارند و با نگاه بسیار بلند در جهت رفع مصلحت مردم تلاش جدی می کنند. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به امنیت پایدار موجود در استان اظهار داشت: این امنیت پایدار به دلیل همدلی، همراهی و مشارکت همه جانبه تمامی دستگاه ها به خصوص نیروهای مسلح ایجاد شده است. 
سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: در سال های اخیر با کاهش جرم در تمامی بخش های مختلف نیروهای مسلح مواجه بودیم که حاصل همدلی و حمایت تمامی دستگاه ها است. 

مسلم محمدیاران رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی نیز در این مراسم محور برنامه های خود را پیشگیری از وقوع جرم برشمرد و افزود: اگر اقدامات ما پیشگیرانه و صیانتی باشد در حوزه های مختلف، شاهد کاهش وقوع جرم خواهیم بود.

یاران به همدلی اعضای شورای تامین استان اشاره کرد و گفت: اعضای این شورا در زمان  بروز مشکلی در استان، در محل حضور می‌یافتند و  به سرعت آنرا حل می‌کردند که بسیار تاثیرگذار بود. 

وی تحکیم نظم و انضباط در نیروهای مسلح و تکریم مردم و نظامیان در مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح را محور برنامه های خود برشمرد.

 علی ناصری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی در این مراسم گفت: ۹۰ درصد ورودی جرایم سازمان قضایی استان مربوط به جرم فرار از خدمت بود و خوشبختانه جرایم پایوران در این استان بسیار اندک است. 
وی همچنین از تعیین تکلیف تمامی پرونده های قدیمی دادگاه نظامی استان خبر داد.

محمدیاران پیش از این به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد مشغول به خدمت بوده و آقای ناصری  به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha