• دوشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۹ / ۰۵:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99081912104
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

دستگاه‌ها برای تخصیص بودجه تلاش کنند/ مصوبات ستاد کرونا از شکل عمومی بیرون آمده است

دستگاه‌ها برای تخصیص بودجه تلاش کنند/ مصوبات ستاد کرونا از شکل عمومی بیرون آمده است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: مصوبات ستاد کرونا از شکل عمومی بیرون آمده است.

سید موسی خادمی ۱۸ آبان‌ماه، اظهار کرد: در حال حاضر فصل بودجه بوده و باید دستگاه‌ها به وزارتخانه‌ها و سازمان مدیریت بروند و برای پروژه‌ها هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: باید وزارتخانه‌ها این‌ها را به سازمان مدیریت ارسال کند تا سازمان آن‌ها در دایره بودجه بیاورد بنابراین تمامی دستگاه‌ها این چند روز و دو هفته آینده را در تهران و سازمان مدیریت حضورداشته باشند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مانند راه، آب، جهاد کشاورزی و...که پروژه‌های ملی دارند حتماً باید بیشترین وقت خود را روی این موضوع قرار بدهند.

خادمی با اشاره به تهاتر از طریق بانک‌ها و اداره مالیات، اضافه کرد: این یک فرصت برای استان است اگر که یک مجموعه از هر استان رفت زودتر برداشت کرد سهمش را می‌برد.

وی بیان کرد: به‌طور مثال بانک‌ها هزار میلیارد برای این کار گذاشته‌اند ممکن است یک شرکت در تهران این هزار میلیارد را بردارد و چیزی برای لرستان باقی نماند.

استاندار لرستان ادامه داد: هر چه زودتر باید این کار را انجام داد و از این فرصت استفاده کرد به‌طوری‌که ممکن است ۲۰۰ میلیارد وارد استان شود بدون اینکه چانه‌زنی یا نیازمند تخصیص و اعتبار باشید.

خادمی یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران را همین امر برشمرد و با اشاره به فروش اموال دولتی و ساختمان‌ها برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و بودجه جاری، اظهار کرد: در تخصیص‌های آینده اعتبارات جاری این موضوع را به‌عنوان ملاک قرار خواهیم داد.

وی عنوان کرد: اگر دستگاهی توانسته بود این فروش‌ها را انجام و منابعی به استان آورد تخصیص جاری آن را می‌دهیم و اگر نتوانست در تخصیص جاریش حتماً کاهش خواهیم داشت و سازمان مدیریت حتماً رعایت خواهد کرد.

استاندار لرستان با اشاره به شیوع کرونا، افزود: مصوبات از شکل عمومی بیرون آمده و برای هر کار مسئول تعیین شده یعنی اگر عروسی در یک نقطه‌ای شکل بگیرد مسئول آن مشخص است و آن باید به دستگاه قضایی معرفی شود یعنی آن مسئول یا باید عروس و داماد را بگیرد به دادگاه ببرد یا خودش به دادگاه برود یا باید صاحب مراسم ختم را به دادگاه ببرد یا خودش به دادگاه برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha