بهسازی بازار نادری اهواز تا قبل از نوروز آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای آغاز بهسازی خیابان نادری اهواز تا قبل از عید نوروز خبر داد.

سید نوراله موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مطالعات بهسازی و حذف زوائد بصری خیابان نادری اهواز در حال انجام است و طراحی رواق برای این خیابان با فرهنگ بومی اهواز انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است که پس از اتمام مطالعات بهسازی این بازار، کار اجرایی آن آغاز شود. در برنامه داریم قبل از پایان سال اجرای این پروژه آغاز و دو مقطع آن در مدت کمتر از شش ماه تکمیل شود. 

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز با اشاره به قرار داشتن بازار نادری در هسته مرکزی شهر و رفت و آمد شهروندان برای دسترسی به دیگر بازارها از طریق نادری گفت: تجربه ایجاب می‌کند که کار به یکباره در کل بازار انجام نشود بنابراین کار ابتدا از سمت خیابان ۲۴ متری تا دو مقطع اول نادری و سپس مراحل بعدی کار انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به گرمای هوا، در قالب این پروژه برای خیابان نادری رواق یا سایه‌بان ایجاد می‌شود. کلیه تجهیزات مورد نیاز بازار از جمله مبلمان شهری، پارک دوچرخه، فضاهای سبز، نورپردازی و بدنه‌سازی نیز انجام خواهد شد. 

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402110704299
  • خبرنگار : 50225